۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۰۲۷۲۶

واژگونی تانکری حامل ۹ هزار و ۵۰۰ گالن بنزین

واژگونی تانکری حامل ۹ هزار و ۵۰۰ گالن بنزین
حادثه واژگونی یک کامیون حامل سوخت در نیویورک آمریکا منجر به آتش‌سوزی گسترده‌ای شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی واژگونی تانکری حامل ۹ هزار و ۵۰۰ گالن بنزین در «لانگ آیلند» نیویورک آمریکا، آتش‌سوزی گسترده‌ای در این منطقه شعله ور شد.

طبق گزارش ان‌بی‌سی نیوز، مقامات نیویورک بامداد چهارشنبه ساعت ۱:۱۰ دقیقه به وقت محلی تماس‌هایی مبنی بر واژگون شدن کامیونی حامل سوخت و آتس‌سوزی در شهرک «روکویل سنتر» در «لانگ آیلند» واقع در نیویورک دریافت کردند.

«جیمز آوندت» رئیس بخش آتش‌نشانی مرکز راکویل به خبرنگاران گفت: «وقتی به اینجا آمدم، همه جا آتش گرفته بود، خیابان‌ها، تانکر، دو ساختمان. در ۴۷ سالی که به این کار مشغول هستم این یکی از بدترین حوادثیست که دیدم.»

در جریان این حادثه یک غیرنظامی مجروح شد که راننده کامیون بود، او به بیمارستان منتقل شده و سپس مرخص شد. به گفته مقامات آتش‌نشانی، سه آتش نشان نیز مجروح شدند که دو نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل و سپس مرخص شدند.

در حال حاضر نیرو‌های آتش‌نشانی توانستند این آتش را مهار کنند، اما به دلیل شدت خسارات ناشی از انفجار، کلیه تاسیسات این منطقه قطع شد.

مشخص نیست که این تانگر چگونه واژگون شد و اکنون تحقیقات در حال انجام است. مقامات ابتدا تخمین زدند که تانکر حامل بیش از ۱۳ هزار گالن سوخت بوده است و سپس به ۹ هزار گالن تغییر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات