۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۰۳۲۵۳
امام جمعه ساری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت نظارت بر بازار و نرخ اجناس در آستانه سال نو

ضرورت تقویت نظارت بر بازار و نرخ اجناس در آستانه سال نو
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت و تشدید نظارت ها بر بازار و نرخ اجناس و کالاها در آستانه سال نو تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، ترویج مکارم اخلاق را مهم ترین هدف بعثت نبی مکرم اسلام(ص) دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام به اخلاق بسیار اهمیت می داد و اخلاق برای ایشان هم راهبرد و هدف و هم راهکار و وسیله بود.

وی با بیان این که بعثت برای تقویت و کامل کردن فضائل اخلاقی در میان مردم بود، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) توانستند در کنار استدلال با اخلاق خود مردم را هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مردم داری، پیگیر مشکلات مردم بودن، خدمت به مردم، غصه مردم را خوردن و همچنین محبت به مردم موجب جذب قلوب مردم از سوی پیامبر گرامی اسلام(ص) شد.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه امروز اخلاق در جامعه بشریت مظلوم است، خاطرنشان کرد: بی صداقتی، ظلم و دروغ پراکنی ها در جامعه امروز بشری افزایش یافته است.

وی با بیان این که همه ما باید انسان هایی اخلاق محور باشیم، بیان داشت: در یک جامعه مسلمان، انقلاب و پیرو مکتب اهل بیت(ع) باید به اخلاق بیشتر توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به نهم اسفند ماه، روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و افزود: باید در آستانه سال نو نظارت بر روی بازار، اجناس و نرخ ها بیشتر شود تا حقوق مصرف کننده ضایع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در طول دهه های اخیر ایران اسلامی قله های بسیاری فتح کرده است، بیان داشت: دفاع مقدس، دفاع از حرم و مقابله با تکفیری ها و منافقان از جمله این قله ها بوده است.

امام جمعه ساری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس نیز هر کدام یک قله هستند که روزی فتح خواهند شد.

وی ادامه داد: قله یهودی زمان روزی به دست فرزندان اسلام، پیامبر و حضرت علی(ع) فتح خواهد شد./950/پ201/

ارسال نظرات