۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۰۳۳۳۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حوادث اوکراین، درس بزرگی برای نوکران غرب است

حوادث اوکراین، درس بزرگی برای نوکران غرب است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران به حوادث این روزهای اوکراین اشاره کرد و آن را درس عبرتی برای نوکران غرب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه هفتم اسفند شهر شیرگاه با اشاره به حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب گفت: هر جا که حضور مردم پررنگ است موفقیت ها دو چندان می شود.

وی با اشاره به ایستادگی مردم شیرگاه در حادثه حمله ضد انقلاب در هفتم اسفند ماه سال 60 به این شهر، افزود: مردم این شهر نیز همانند مردم شهر هزار سنگر آمل در برابر توطئه جریان نفاق و ضد انقلاب با اقتدار ایستادگی کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که اگر چنین حادثه ای در هر شهر دیگر مازندران نیز اتفاق می افتاد مردم با قدرت در برابر این جریان می ایستادند و حماسه ساز می شدند، گفت: این نشان دهنده تراز بالای مردم در بصیرت، تدین، احساسات انقلابی و وفاداری به انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که دلبستگی و وفاداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها و صحنه های 43 سال اخیر به اثبات رسیده است، گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشورمان همواره با قدرت در برابر توطئه دشمنان ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع و حراست کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به حوادث این روزهای اوکراین اشاره کرد و با بیان این که نوکرهای غرب باید از حادثه اوکراین درس عبرت بگیرند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا علیرغم همه وعده هایی که داده بود، اوکراین را تنها گذاشت.

امام جمعه ساری، انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی و حاصل خون پاک شهدا و فرزندان این کشور دانست و تصریح کرد: ملت ایران با آن اعتقاد و ایمانی که به امام راحل داشتند و حقیقتی که در وجود ایشان دیدند و یافتند با یک اشاره ایشان به میدان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که این مردم رها کننده انقلاب نیستند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی واقعاً متوجه نیستند و نمی فهمند که این ملت با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان این که وجود جنگل و کوه در مازندران، این استان را برای شاهان و خلفای عباسی غیر قابل تسخیر دانست و تصریح کرد: به همین دلیل سادات به مناطق این استان پناه می آوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ضد انقلاب تصور می کردند اگر به جنگل های مازندران بیایند می توانند شهرهای این استان را تسخیر کنند، بیان داشت: اما در برابر این خیال بافی دشمنان، اراده و خواست مردم همواره مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

امام جمعه ساری بر ضرورت برجسته سازی و تبلیغ حماسه های ماندگار مردم در جامعه تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز تأکید فرمودند برجستگی های مردم مازندران باید بیشتر تقویت شود و توجه به چنین حماسه های ماندگاری در همین راستا خواهد بود.

وی با بیان این که حماسه سازی مردم باید با مستند سازی، آثار مکتوب و برگزاری همایش ها ماندگار و تقویت شود، بیان داشت: مردم با ایستادگی در برابر دشمنان و جریان نفاق وفاداری، حضور و حماسه سازی خود را نشان دادند که باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نقش آفرینی مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی باید به نسل های آینده منتقل شود، افزود: نسل آینده کشور باید بداند که پدرانشان چه افتخارهایی در دفاع از انقلاب اسلامی آفریدند./950/پ210/

ارسال نظرات