۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۰۳۵۳۴

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین اسلامی
مدیرعامل خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین رضا اسلامی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین رضا اسلامی محقق و پژوهشگر حوزوی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی ضمن معرفی همکاران خود و ارائه پروژه های در دستور کار خبرگزاری رسا از لزوم پرداخت رسانه ای فعالیت های حوزه توسط حوزویان و طلاب سخن گفت.

وی ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت های خبرگزاری رسا از پرونده های تبیینی و تحقیقی این خبرگزاری حوزوی در خصوص مشکلات، موانع و ظرفیت های پیش روی حوزه های علمیه خبر داد.

در ادامه نیز مسؤولین بخش های مختلف خبرگزاری رسا در خصوص عملکرد خود و گزارش های خبری تهیه شده مطالب را ارائه کرده و از طرح های آینده مجموعه خبرگزاری رسا خبر دادند.

در این دیدار بر اهمیت حضور طلاب در عرصه رسانه و لزوم گفت و گو بر روی مسائل مهم انقلاب و حوزه تأکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به بیان دیدگاه های خود در خصوص وضعیت پژوهش، تحقیق، مقوله آموزش و تحول در حوزه را تبیین کرد.

این پژوهشگر حوزوی با تأکید بر ضرورت کرسی های آزاد اندیشی و ورود بیش از پیش مؤسسات علمی به این مهم، اظهار داشت: هدف از مطرح کردن کرسی های آزاداندیشی توسط مقام معظم رهبری از این رو است که افراد دارای نظریات نو و بعضا شاذ حرف خود را مطرح کرده تا به درستی بررسی شود و جنبه علمی کار سنجیده شود.

مشاهده گزارش تصویری

ارسال نظرات