۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۷۰۳۶۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد؛

ضرورت توجه به مصادیق جهاد تبیین برای رویارویی با دشمن

ضرورت توجه به مصادیق جهاد تبیین برای رویارویی با دشمن
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در توصیه به قرارگاه جهاد تبیین با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن جهاد تبیین، گفت: امروز تحریف انقلاب را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به قرارگاه جهاد تبیین گفت: امروز مهم ترین خطری که انقلاب را تهدید می کند خطر تحریف است که می تواند مبنای بسیاری از انحرافات باشد از همین رو رهبر معظم انقلاب مهم ترین جهاد در راه خدا را جهاد تبیین معرفی کرده است.

وی افزود: توصیه می کنم قرارگاه جهاد تبیین در مقدمات متوقف نماند و سراغ مصادیق عملیاتی جهاد تبیین برود که در این صورت می تواند کارهای بسیار بزرگی را صورت دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در اندیشه های رهبر انقلاب و تلاش دشمن در تحریف انقلاب، اظهار داشت: باید از فعالیت های مقدماتی مانند تعریف جهاد تبیین، مقاله و جزوه عبور کرد و به مصادیق جهاد تبیین در رویارویی با دشمن توجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید مصادیق جهاد تبیین در برابر دشمن را عملیاتی کنیم تا بتوانیم همه با حضور در صحنه نقش مؤثرتری در تحقق اهداف تبیین داشته باشیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
سلام و خدا قوت
عکس تون پشت به تیتره
0
0