۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۰۴۱۰۱
مدیر حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه
لرستان - نجفی گفت: از ظرفیت فضای مجازی و رسانه در کنار فعالیت های تبلیغی چهره به چهره، برای اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ربابه نجفی، ظهر امروز در نشستی با حضور مداحان، استادیار و سرمربی صالحین، دبیر کانون دانش آموختگان، مسؤول کانون خادمیاران رضوی، مسؤول مرکز نیکوکاری و تعدادی از طلاب فعال، معاونین و اساتید مدرسه علمیه خواهران الیگودرز به منظور تشکیل ستاد پذیرش و چگونگی جذب حداکثری سال تحصیلی جدید گفت: از همه ظرفیت ها برای جذب حداکثری طلاب باید استفده شود.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه الیگودرز به بیان و بررسی شیوه ها و راه های جذب طلاب اشاره کرد و افزود: اولین گام در این زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بین خانواده ها و نسل نو است.

وی بر ضرورت حضور طلاب و خواهران مبلغ در بین مردم و انجام تبلیغ چهره به چهره در راستای پذیرش حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: حضور در جمع مردم و اطلاع رسانی لازمه آگاه سازی مردم از نحوه و زمان پذیرش است.

نجفی تأکید کرد: حضور در دبیرستان ها، پایگاه های بسیج شهری و روستایی، برگزاری نشست های توجیهی برای افرادی که شرایط ثبت نام دارند، حضور در جلسات خانگی و مناسبت های مذهبی و ملی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: در راستای جذب حداکثری طلاب جدیدالورود در مدارس علمیه لازم است که فعالیت هایی از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک در گروه ها، رسانه ها و پایگاه های خبری در سطح شهر و روستا صورت گیرد.

نجفی خاطرنشان کرد: تبلیغ در نماز جمعه و مساجدی که نماز جماعت برپا می شود و نصب بنر در سطح شهر از دیگر مواردی است که در راستای اطلاع رسانی از پذیرش حوزه های علمیه باید به آن عمل شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات