۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۷۰۴۱۳۷

دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت توزیع نیروی برق سند همکاری امضا کرد

دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت توزیع نیروی برق سند همکاری امضا کرد
تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی جم گفت: با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی صنعت برق، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق، انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز، مشارکت در برگزاری همایش ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی مشترک و چاپ آثار آموزشی پژوهشی از جمله اهداف مشترک این تفاهم نامه است.

او گفت: تسهیل در به کارگیری ظرفیت علمی استادان به منظور اجرای طرح‌ها و تحقق اهداف پژوهشی صنعت برق و اولویت قرار دادن طرح‌های تحقیقاتی صنعت برق از جمله تعهدات بسیار مهمی است که بر عهده دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

علی جم، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد این مطالب را در نشست تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان کرد.

این مسئول اعلام اولویت‌ها و نیاز‌های علمی و تحقیقاتی به دانشگاه، حمایت از تعریف طرح‌های پژوهشی و کابردی پیشنهادی دانشگاه، پذیرش دانشجو به عنوان کارآموز و کارورز در تحقیقات پایان نامه‌ای از جمله نکاتی است که شرکت توزیع نیروی برق بر آن متعهد است.

جم می‌گوید: با نزدیک شدن به فصل گرما، طرح هاو پیشنهاد‌های دانشگاهیان برای گذر از پیک بار تابستان برای ما بسیار مهم و مورد استقبال همه مدیران و مهندسین صنعت برق قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات