۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۰۴۱۵۴
وزیر کشور:

فعال سازی صنایع راکد استان لرستان دغدغه دولت است

فعال سازی صنایع راکد استان لرستان دغدغه دولت است
لرستان - وحیدی با بیان اینکه فعال سازی صنایع راکد لرستان دغدغه دولت است گفت: فعال سازی این صنایع، بهره برداری از باغات انار، انجیر و توسعه شیلات در رونق اقتصادی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد وحیدی، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم به عنوان سرمایه ای بزرگ یاد کرد و گفت: سرمایه‌های فراوانی به لحاظ فرهنگی، معنوی، ایمانی و اعتقادی و تاریخ پرافتخار در لرستان وجود دارد.

وزیر کشور افزود: باید بتوانیم خدمت رضایت بخشی را برای مردم داشته باشیم و کاستی‌ها را برطرف کنیم و رضایت مردم بزرگ و شهید پرور لرستان را داشته باشیم.

وی به نعمت های طبیعی و خدادادی در استان اشاره کرد و بیان داشت: باید ظرفیت‌های بزرگ را شکوفا و در عرصه خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

وحیدی با بیان اینکه پس از سفر رئیس جمهور و طرح‌های مصوب در این سفر، تاکنون نیز نزدیک به یک هزار میلیارد تومان به شکل نقد تخصیص داده شده است، گفت: بازهم تخصیص‌ها در قالب‌های مختلف و تسهیلات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه لرستان صنایع راکد یکی از دغدغه‌ها است که باید راه اندازی شود، عنوان کرد: باید زمینه را برای فعالیت صنایع فراهم کنیم، ظرفیت‌های حوزه انجیر و انار و بهره برداری و شیلات توسعه یابد.

وزیر کشور گفت: فرهنگ خودباوری، فرهنگ کار و وجدان کار و وجدانی که تلاش‌ها را پشت سر هم شکل دهد بسیار مهم بوده و باید تقویت شود.

وی عنوان کرد: همه باید احساس کنند که شهر و روستا و استان خود را باید بسازند، جنبشی که اینگونه شکل بگیرد حرکت اقتصادی را راحت جلو می‌برد.

وزیر کشور یادآور شد: استان لرستان همه منابع لازم را دارد و ان شاءالله در سایه شکل گیری جریان فرهنگی و جنبش فرهنگی به منظور زیرساخت اساسی، یک حرکت اقتصادی بزرگ بیش از پیش ظهور یابد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات