۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۰۴۴۴۵
حسینی پور خبر داد؛

مازندران، مقصد هفدهمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای کابینه

مازندران، مقصد هفدهمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای کابینه
مازندران - استاندار مازندران گفت: رییس جمهور و ۱۶ نفر از اعضای کابینه سیزدهم فردا در هفدهمین سفر استانی خود به مازندران سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز در نشست خبری خود گفت: رییس جمهور فردا جمعه به استان سفر خواهد کرد و در این سفر ۱۶ تن از اعضای کابینه هم ایشان را همراهی خواهند کرد. ‎

وی با بیان این که با توجه به شرایط کرونایی، رییس جمهور دیدار عمومی و مردمی نخواهد داشت، افزود: رییس جمهور در این سفر ضمن بازدید از طرح‌ها، سه نشست دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست با توجه به موضوعاتی که پیرامون این حوزه در مازندران مطرح است و همچنین شرکت در شورای اداری استان برگزار خواهد کرد.

حسینی پور با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری به ریاست رییس جمهور گفت: در این نشست، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رییس جمهور ارائه خواهند داد.

وی افزود: باتوجه به این که شرایط ملاقات عمومی در سفر رییس جمهور بدلیل شرایط کرونایی میسر نیست راهکارهایی را برای ارتباط مردم با آیت الله رئیسی در نظر گرفتیم و مجموعه‌ای در مرکز استان در سامانه ۱۱۱ مستقر هستند و اقشار مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ دغدغه، مشکلات و پیشنهادات خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند و بعد از انجام تماس تلفنی، برای فرد پیامک ارسال می‌شود که تقاضای شما در سامانه ثبت و بعد از آن در نهایت پاسخ دغدغه یا پرسش هم بعد از مدتی از طریق پیامک به متقاضی گزارش خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد: همچنین میزهای خدمت در مرکز استان مستقر شده و کسانی که به هر دلیلی به صورت حضوری می خواهند دغدغه های خود را بیان کنند، می‌توانند در این مراکز حضور یابند.

استاندار مازندران همچنین از بازدید سر زده رییس جمهور از بخش های مختلف استان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم که مجموعه کارهای کارشناسی که پیش از سفر انجام شد به تصویب هیات دولت و رئیس جمهور برسد.

وی با بیان این که مصوبات خوبی برای سفر رئیس جمهور به استان در نطر گرفته شده است، افزود: به این سفر برای توسعه و رونق آبادانی در کشور امیدوار هستیم./950/

ارسال نظرات