۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۷۰۴۹۴۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ماهیت شورای فرهنگ عمومی، سیاستگذاری است

ماهیت شورای فرهنگ عمومی، سیاستگذاری است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: ماهیت شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری است و اجرایی نیست و به عنوان یک شورای بالادستی باید مطرح باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سلیمانی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان بر تعریف ماهیت شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان به عنوان مادر شورای هر منطقه باید ماهیت سیاست گذاری داشته باشد.

وی بربومی سازی کارگروه‌های ۹ گانه شورای فرهنگی شهرستان تأکید کرد و افزود: کارگروه‌های ۹ گانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محتوای فعالیت‌های را اعلام کنند تا شرح وظایف هر یک از کارگروه‌ها مشخص شود.

به گفته وی ماهیت شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری است و اجرایی نیست و زیرمجموعه نیست و به عنوان یک شورای بالادستی باید مطرح باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر انجام وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: عدم معرفی مسؤولیت‌ها در رده‌های مختلف اجرایی سبب برخی انتقاد‌ها به عملکرد و خروجی شورای شورای فرهنگ عمومی است.

آیت الله سلیمانی به لزوم نصب نماد‌های تاریخی و اسلامی و اخلاقی در مبلمان شهری از سوی شهرداری کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: نصب تاریخی و اسلامی و اخلاقی در مبلمان شهری می‌تواند تعالیم اخلاقی بلندی برای هر بیننده داشته باشد.

وی همچنین بر حضور تمامی اعضا در جلسات این شورا و برگزاری مستمر و متوالی جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان تأکید کرد و ابراز کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید با حضور همه اعضای این شورا برگزار شود تا خروجی قابل قبول و بهتری داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات