۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۰۵۱۴۹

چرا باید پاسخ شرارت‌های صهیونیست‌ها را می‌دادیم؟

چرا باید پاسخ شرارت‌های صهیونیست‌ها را می‌دادیم؟
کارشناسان معتقدند ایران با حمله به مرکز شرارت صهیونیست‌ها در اربیل، نشان داد از هر نقطه‌ای علیه امنیت و منافع کشور اقدامی صورت گیرد، همان نقطه مورد هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بعد از شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی عیله ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی بازدارنده مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها در اربیل را با موشک‌های نقطه‌زن هدف قرار داد. اقدامی که به گفته کارشناسان مسائل دفاعی پاسخ کوبنده و مقتدارانه‌ای به صهیونیست ها بود و نشان داد که جمهوری اسلامی و مردم ایران بر سر امنیت کشور با هیچ کسی شوخی ندارند و دشمنان ایران اسلامی از هر کشور و نقطه ای علیه امنیت و منافع کشورمان اقدامی کنند، مورد هدف موشک های نابودگر نیروهای مسلح کشورمان قرار خواهند گرفت.

چرا باید پاسخ شرارت های صهیونیست‌ها را می‌دادیم؟

این سوال که چرا باید پاسخ شرارت های صهیونیست ها را می‌دادیم شاید در نگاه اول سوال عجیبی باشد زیرا پاسخ این سوال برای مردم و همه آنهایی که به فکر امنیت، اقتدار و عزت ملت و کشور هستند کاملا واضح است. با این حال اما در میان اصلاح طلبان تندرو و غربگرایان هستند کسانی که این سوال عجیب را مطرح می‌کنند و معتقدند به دلیل اینکه تنشی ایجاد نشود باید در مقابل اقدامات و شرارت های گستاخانه صهیونیست ها و دشمنان دیگر سکوت کنیم! برای همین هم پاسخ بازدارنده نیروهای مدافع امنیت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را «سیاستی نامعقول!» می دانند.

البته گاهی در میان اصلاح طلبان افرادی هم بودند که نگاه عاقلانه ای به موضوعات مشابه داشته و با یک موضوع ملی و اقدامی که به امنیت کشور مربوط می‌شود، جناحی برخورد نکرده‌اند و ضمن درک اهمیت پاسخ سپاه به شرارت های دشمنان، اذعان کرده اند که اگر قدرت دفاعی و نظامی کشور نبود آسیب آن را همه مردم و جناح ها و گروه ها می دیدند. اما جریان تندروی اصلاح طلب همواره سعی کرده‌اند با هجمه به اقدامات بازدارنده سپاه و نیروههای مسلح، این قبیل اقدامات را تنش زا و نامعقول جلوه دهد!

پاسخ به این سوال که چرا باید به شرارت های رژیم صهیونیستی پاسخ می دادیم قطعا برای غربگرایان و افرادی که در روزهای اخیر از این اقدام بازدارنده انتقاد کردند هم مشخص و واضح است اما این جریانات همواره سعی کرده اند با کمرنگ کردن اقدامات مقتدرانه نیروهای مسلح به برخی اهداف و منافع خود دست پیدا کنند. این جریانات سالها پیش هم می گفتند که "دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" اما امروز همگان به خوبی می‌دانند که اگر امروز موشک های پیشرفته و نقطه زن ما نبود و توان ساخت این موشک ها را نداشتیم با چه مشکلات بزرگی مواجه می شدیم.

کارشناسان حوزه دفاعی و بسیاری از کارشناسان حوره بین الملل معتقدند که اگر توان دفاعی کشور نبود و پاسخی به توطئه ها و شرارت های رژیم صهوینیستی و دیگر دشمنان کشور و انقلاب داده نشود، این موضوع باعث گستاخ تر شدن دشمنان و اقدامات و توطئه های بیشتر آنها خواهد شد.

طی سال‌های اخیر اتفاقاتی رخ داد که موجب شد این موضوع برای بسیاری از مردم قابل درک شود که چرا باید پاسخ توطئه‌های دشمنان داده شود و اگر امروز خیلی از دشمنان و گروه‌های تروریستی که در پشت مرزهای کشور پنهان شده اند جرات نمی کنند در داخل کشور ما دست به اقدامات جنایتکارانه بزنند و جرات دست درازی به خاک این کشور را ندارند، به دلیل همین اقدامات بازدارنده و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.برای نمونه در سال‌های اخیر شاهد چند اقدام تروریستی و جنایتکارانه در کشور بودیم، اتفاقاتی مانند حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و اقدام جنایتکارانه یک گروهک تروریستی در اهواز که اگر اقدام قاطعانه و بازدارنده نیروهای مسلح و دستگیری تروریست‌ها قبل از اقدامات تروریستی نبود این اتفاقات هر روز تکرار می‌شد.

چرا باید پاسخ شرارت‌های صهیونیست‌ها را می‌دادیم؟

هشدار جدی سپاه پاسداران به دشمنان ملت و انقلاب

اقدام بازدارنده و مقتدرانه موشکی در پاسخ به توطئه ها و خرابکاریهای رژیم صهونیستی همانگونه که در بیانیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هم عنوان شد با این هدف صورت گرفت که دشمنان کشور و انقلاب مردم بدانند، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه خود به روشنی اعلام کرده که در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها را مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن خود قرار داده است.

به گفته بسیاری از کارشناسان این اقدام با توجه به اینکه سپاه در گذشته به صهیونیست ها هشدار داده بود، اقدامی لازم بود و اگر این پاسخ کوبنده داده نمی شد شاید برای برخی این حس ایجاد می شد که جمهوری اسلامی توان دفاع از مردم و کشور در مقابل شرارت های دشمنان را ندارد.

چرا باید پاسخ شرارت‌های صهیونیست‌ها را می‌دادیم؟

نکته مهم دیگر در بیانیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی این است که سپاه علاوه بر اینکه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پاسخ داده است بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار داده تکرار هر گونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

این یک هشدار جدی برای دشمن است تا بداند امنیت کشور و مردم خط قرمز جمهوری اسلامی است و با کسی در این باره شوخی ندارد.برای همین هم سپاه پاسداران به مردم کشورمان اطمینان می‌دهد امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

تجلیل شخصیت ها و گروه های مختلف از اقدام بازدارنده سپاه

اگرچه برخی افراد و جریانات غربگرای داخلی خواسته یا ناخواسته در پازل معاندین و دشمنان بازی می‌کنند و همواره با خودتحقیری سعی دارند که پیشرفت ها و اقتدار کشور را کوچک بشمارند، اما مردم کشور به خوبی متوجه اهمیت اقدام بازدارنده سپاه هستند و خوشحالی مردم پس از موشک باران مرکز شرارت صهیونیست ها در اربیل هم نشان از بصیرت و بینش دقیق و بالای مردم دارد.

بر همین اساس هم بود که در روزهای اخیر بسیاری از شخصیت ها، نمایندگان، گروه های مختلف سیاسی، تشکل های اساتید و دانشجویی و افراد مختلف، از اقدام بازدارنده و حمله موشکی سپاه مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها تجلیل کردند و این اقدام را اقدامی در راستای حفظ امنیت کشور و مردم دانستند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
باتوجه به شناختی که دشمن از توان دفاعی ما دارد اینقدر گستاخ است اگر نبود این قدرت چه کار می کرد و الا امروز دیگر هیچ جا امن نبود درود بر تمامی نیروهای مسلح که آرامش ما مدیون زحمات شبانه روزی انها است
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
تا چند سال پیش آمریکا میگفت امنیت اسراییل امنیت ماست و اگر ایران به اسراییل آسیبی بزند با ما سروکار دارد. حالا میگوید بچه‌ها دعوا نکنید ممکنست شیشه خانه ما هم بشکند. یعنی آمریکا دیگر توان حفاظت نامشروط از اسراییل را ندارد. یعنی ایران هیمنه آمریکا در منطقه را شکسته.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
ماهنوز انتقام نگرفتیم،انتقام یعنی شخم زدن کامل تل اویو
0
0