۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۰۴۹۷۴
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

ملت، قدردان اقدامات مقتدرانه سپاه/ اذعان دشمنان بر قدرت نظامی ایران

ملت، قدردان اقدامات مقتدرانه سپاه/ اذعان دشمنان بر قدرت نظامی ایران
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان اینکه ملت ایران قدردان اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران هستند گفت: باید دشمنان در محاسبات و نقشه های شوم خود علیه ایران تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به پیام های حمله موشکی سپاه به مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها در اربیل اشاره کرد و گفت: با حمله موشکی اخیر سپاه قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به وعده هایی که به دشمنان می دهد، نمایان شد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در غفلت کشورهای اسلامی توطئه هایی در منطقه انجام می دهد، اما نظام اسلامی ایران به عنوان مرکز جبهه مقاومت با چشم بیدار و بصیرت نفوذ این رژیم غاصب در منطقه را رصد کرده و به موقع اقدام می کند.

وی قدرت نظامی نیروهای مسلح کشور را مهمترین شاخصه اقتدار ایران در منطقه و جهان دانست و افزود: حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل پیام های زیادی برای کشورهایی دارد که نقشه های توطئه آمیز در برابر نظام اسلامی ایران و نیروهای مقاومت در سر می پرورانند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه قدرت نظامی ایران روز به روز قوی تر شده است، تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه احساس کردند که ایران نمی تواند از حیثیت و مرزهای خود دفاع کند، اما حملات اخیر سپاه خلاف این امر را به دشمنان اثبات کرد.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: در نقطه مرکزی دشمنی با ایران رژیم سفاک و اشغالگر قدس است که دائم در حال برنامه ریزی و توطئه گری در قبال نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران قدردان این اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران هستند، افزود: نخستین پیام حملات موشکی سپاه به دشمنان این است که قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران را درک و در محاسبات و نقشه های شوم خود علیه ایران تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی اظهار کرد: دومین پیام اقدام اخیر سپاه به ملت ایران است که مردم نیز متوجه این موضوع باشند که نیروی مسلح در دفاع از حریم و امنیت کشور لحظه ای کوتاه نخواهند آمد و در زمان لازم پاسخ کوبنده را خواهند داد.

وی بر لزوم افزایش توان نظامی کشور تأکید و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان فاکتورهای قدرت نظامی ایران را برشمردند و مهمترین آن را اقتدار نظامی کشور بیان کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز اقتدار نظامی حرف نخست را در منطقه می زند، افزود: برای اینکه مرزهای ایران دارای امنیت باشد و همچنین عرصه میدان، پشتیبان دیپلماسی باشد باید توان و بنیه نظامی ایران افزایش پیدا کند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار کرد: سالهای نه چندان دور تهدیدهای نظامی دشمن سبب ایجاد آسیب به بخش هایی از کشور می شد، اما روند رو به رشد توان نظامی به قدری شتاب گرفته که امروز دشمنان دربرابر نظام اسلامی دچار ضعف و سستی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با بیان اینکه تمام اقشار مردم خواهان افزایش اقتدار و توان نظامی کشور هستند تا امنیت داخلی تامین شود، افزود: امروز دشمنان بر ضعف خود در برابر توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و در رسانه ها به این نکته اشاره می کنند.

ارسال نظرات