۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۰۵۴۱۷

تخلف دیگر در سواحل ؛ دریافت هزینه برای ورود به ساحل دریا

تخلف دیگر در سواحل ؛ دریافت هزینه برای ورود به ساحل دریا
در حالیکه نماینده ویژه رئیس جمهور گفته بود برای ورود به ساحل از مردم پول نگیرید اما مسافران برای ورود به دریا باید همچنان پول بدهند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛  دریافت پول از مسافران فقط برای ورود به دریا چالشی دیرینه در سواحل مازندران است که همواره با انتقاد گردشگران و ساحل نشینان خزر همراه بوده است.

مردم معتقدند برای دیدن دریا و قدم زدن در ساحل در حالیکه قرار نیست هیچ خدماتی دریافت کنند نباید هزینه‌ای نیز از آنها دریافت شود و متولیان ساحل اگر مبلغی از مردم می گیرند صرفا برای خدماتی مانند استفاده از آلاچیق یا امکانات موجود در ساحل باید باشد.

این موضوع اگرچه سال‌های سال کام مردم را در همان ابتدای ورود به دریا تلخ می‌کرد اما با آزاد سازی سواحل و تاکیدات مسئولان پیش بینی می‌شد این چالش در نوروز امسال برطرف شود و مردم بدون پرداخت هزینه بتوانند ساعاتی را به دور از غوغای شهردر ساحل دریا قدم بزنند.

حجت الاسلام حسن درویشیان نماینده ویژه رئیس جمهور هفتم اسفند ماه پارسال در جریان بازدید از سواحل آزاد شده در غرب استان گفته بود در ورودی ساحل نباید از مردم پول گرفته شود و اگر گزارشی مبنی بر دریافت پول برای ورود به حریم قانونی دریا ارسال شود، با کسانی که مسئول هستند برخورد خواهیم کرد.

تصاویری اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان از ساحل فرح آباد ساری نشان می‌دهد این مجموعه برای ورود به ساحل از هر خودرو حتی با پلاک‌ بومی ۱۰ هزار تومان هزینه ورودی دریافت می‌کند و این هزینه جدای از هزینه‌هایی مانند استفاده از آلاچیق‌های ساحلی است.


بر اساس تصمیمات ستاد ساماندهی سواحل متولی خدمات دهی در سواحل آزاد شده به عهده شهرداری‌ها و فرمانداران شهرستان‌های ساحلی است
ارسال نظرات