۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۰۵۵۸۶
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ طلبه به عنوان طلایه داران جهاد تبیین به کاروان راهیان نور

اعزام ۳۵۰ طلبه به عنوان طلایه داران جهاد تبیین به کاروان راهیان نور
مازندران - حجت الاسلام نبوی از اعزام 350 نفر از طلبه برادر و خواهر به عنوان طلایه داران جهاد تبیین به راهیان نور و مزار سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید میثم نبوی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری در اهمیت جهاد تبیین فرمود این کار بزرگ راهیان نور را باید تبیین کرد و اینکه بدون تبیین و تبلیغ به طور قطع هیچ اندیشه متقنی توفیق اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد؛ شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری طلایه داران جهاد تبیین طلاب و روحانیان اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام دادند چرا که اعتقاد ما این است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران همراهی روحانیان با کاروان‌های راهیان نور به عنوان روحانی کاروان از جمله اقدامات سازمان بسیج طلاب دانست و گفت: در همین راستا صد نفر از مبلغان دینی خواهر و برادر به عنوان سفیر بصیر جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا به زائران راهیان نور و همچنین تبلیغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و بصیرتی به این حرکت مهم فرهنگی اعزام شدند.

حجت الاسلام نبوی در ادامه سخنان خود از اعزام ۳۵۰ نفر طلاب خواهر و برادر به عنوان طلایه داران جهاد تبیین به راهیان نور و مزار سردار شهید سلیمانی با همکاری مدیران مدارس علمیه و پشتیبانی نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا خبر داد.

وی به استقرار مبلغان جهادی در اردوگاه‌های راهیان نور مازندران اشاره کرد و افزود: این مبلغان در اردوگاه‌های اندیمشک، خرمشهر و یادمان هفت تپه مستقر شدند که با برپایی نماز جماعت، بیان احکام و مناجات خوانی و پاسخگویی شبهات نقش آفرینی کردند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در ایام عید برای مناطق کم برخوردار به نیابت از شهدا به ویژه ۴۰۰ شهید روحانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی طلاب در ساخت خانه‌های محروم نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام نبوی از برپایی موکبی به نام «فقط به عشق مهدی (عج)» از سوی سربازان حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان‌هایی که دارای مدرسه علمیه بودند خبر داد. /۹۵۰/

ارسال نظرات