۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۰۶۰۷۲
امام جمعه بابلسر تأکید کرد؛

ضررورت تلاش جدی مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید

ضررورت تلاش جدی مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید
مازندران - حجت الاسلام قلی پور با بیان این که تولیدی که اشتغال‌آفرینی و دانش بنیان باشد نیاز امروز کشور است، گفت: مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید همصدا شوند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر ضرورت تلاش همه جانبه به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد.

وی با بیان این که تولید و اشتغال در طول سال های اخیر همواره به عنوان یکی از محوری ترین مباحث سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، افزود: اگر یک عزم جدی میان مردم و مسؤولان وجود داشته باشد به طور حتم شاهد تحقق عملی شعار سال خواهیم بود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مسؤولان نیز در سیاست گذاری های خود باید به مسأله تولید توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: تأکید بر تولید دانش بنیان از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده توجه ایشان به این مسأله مهم است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که با بیان این که رهبر معظم انقلاب در یک دهه اخیر بارها در بیاناتشان و همچنین محور شعارهای سال را مسئله مهم اقتصاد، تولید و اشتغال قرار دادند، تصریح کرد: مسؤولان باید از هر گونه برخورد شعاری در این خصوص به شدت پرهیز کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها راه برون رفت از مشکلات امروز اقتصادی کشور تکیه بر توان و تولید داخل است، خاطرنشان کرد: کاهش وابستگی به واردات و فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی، در گرو تکیه بر توان و تولید داخل است.

امام جمعه بابلسر، توجه به اقتصاد مقاومتی را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و با بیان این که مسؤولان اجرایی باید با تسهیل امور برای پیاده سازی درست و به موقع مطالبات رهبری اقدام کنند، افزود: اگر مسؤولان بتوانند زمینه تحقق شعار سال را به معنای واقعی فراهم سازند، بسیاری از مشکلات معیشتی و بیکاری برطرف می‌شود.

حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت تلاش شبانه روزی و جهادی مدیران برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی تاکید کرد و افزود: مسؤولان باید با تلاش و کار جهادی زمینه رفع مشکلات کنونی را فراهم کنند و بر معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند.

امام‌جمعه‌ ‌بابلسر با بیان این که امسال موضوع تولید به عنوان مهم ترین راهبرد اساسی و محور شعار سال مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: تولیدی که اشتغال‌آفرینی و دانش بنیان باشد نیاز امروز کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رشد تولید باعث اشتغال‌زایی می‌شود، تورم را کاهش می‌دهد، درآمد سرانه خانوارها را بالا می‌آورد، حرفه‌های جدیدی را در حوزه تولید و اشتغال زایی ایجاد می‌کند، بر توجه به اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و افزود: در سال های اخیر متأسفانه به حوزه دانش بنیان، توجه نشد./950/

ارسال نظرات