۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۰۶۰۹۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نباید در سواحل و مناطق گردشگری شاهد افسار گسیختگی و ولنگاری فرهنگی باشیم

نباید در سواحل و مناطق گردشگری شاهد افسار گسیختگی و ولنگاری فرهنگی باشیم
مازندران - امام جمعه به آزاد سازی سواحل دریا اشاره کرد و گفت: نباید در سواحل، جنگل و مناطق گردشگری شاهد افسار گسیختگی، ولنگاری و رها کردن مسائل فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس کل و معاونین دادگستری استان با بیان این که خط کلی و راهبرد اصلی ما باید بازگشت حق به صاحب حق باشد، گفت: همه ادارات، دستگاه ها و نهادها وظیفه دارند حق را به حقدار برسانند و در توزیع امتیاز، تقاضا و درخواست ها به این مسأله مهم توجه کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مسأله مهم تجاوز به منابع طبیعی اشاره کرد و با بیان این که دستگاه قضا باید در این خصوص جدیت بیشتری داشته باشد، افزود: خوشبختانه با دستور رییس جمهور و پیگیری مسؤولان شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان وظیفه دارند شعار سال را جدی دنبال کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که نباید با شعار سال برخورد شعاری شود، خاطرنشان کرد: باید در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری جدی، قاطعانه و جهادی ورود پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رمز ماندگاری نامگذاری سال های گذشته شعار امسال است، تصریح کرد: اگر می خواهیم به رونق و جهش در تولید دست پیدا کنیم راه اساسی این است که صنعت و کشاورزی ما دانش بنیان باشد.

وی با بیان این که صرف داشتن شرکت های دانش بنیان کافی نیست، خاطرنشان کرد: اگر صنعت و کشاورزی ما دانش بنیان شد مهم است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به آزاد سازی سواحل دریا اشاره کرد و با بیان این که نباید در سواحل، جنگل و مناطق گردشگری شاهد افسار گسیختگی، ولنگاری و رها کردن مسائل فرهنگی باشیم، تصریح کرد: در این زمینه باید شاهد برنامه ریزی صحیح و جدیت بیشتر و همگرایی بهتر دستگاه های مسؤول باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت بر روی رسانه ها و حتی رسانه ملی در خصوص رعایت مسائل ارزشی و دینی تأکید کرد و گفت: باید این نظارت وجود داشته باشد تا بدانیم چه میزان مسائل ارزشی و دینی از سوی آنها رعایت می شود.

وی همچنین بر ضرورت برخورد با برخی تلاش ها برای دین زدایی در جامعه تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه ها، تفریحات، شادی و جشن های ما دینی و ارزشی باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که معیار همه ما باید مباحث ارزشی و انقلابی باشد، تصریح کرد: مسؤولیت در نظام مهم است و همه مدیران وظیفه دارند نگاه آخرتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مدیران و مسؤولان باید خودشان را نخستین ملتزمان به مسائل و ارزشی بدانند، خاطرنشان کرد: دغدغه های فرهنگی و دینی نظیر مسأله عفاف و حجاب باید در زندگی مسؤولان پررنگ تر از سایر افراد جامعه باشد./950/پ202/

ارسال نظرات