۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۰۶۳۰۷
رئیس شورای زکات کاشان خبر داد؛

شهردار قمصر کاشان ۱۰ هزار متر مربع اراضی گل محمدی را به زکات اختصاص داد

شهردار قمصر کاشان ۱۰ هزار متر مربع اراضی گل محمدی را به زکات اختصاص داد
اصفهان - حجت الاسلام سهراب زاده از اختصاص ۱۰ هزار متر مربع اراضی گل محمدی «ثمره طیبه گل» در قمصر کاشان در قالب زکات مستحبی به شورای زکات این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: شهردار قمصر کاشان چهارقطعه زمین گل محمدی به متراژ ۱۰ هزارمترمربع به زکات مستحبی اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه شهردار قمصر کاشان این مقدار اراضی گل محمدی را در قالب ثمره طیبه گل به عنوان زکات مستحبی به شورای زکات شهر قمصر اختصاص داده است، افزود: از این مقدار اراضی گل محمدی حدود ۴۰ تا ۵۰ تن گل محمدی به ارزش ۶۰ میلیون تومان برداشت و برای نیازمندان شهر قمصرهزینه می‌شود.

حجت الاسلام سهراب زاده در ادامه از جمع آوری یک و میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومام زکات در قمصر کاشان در سال گذشته خبر داد و افزود: قمصر کاشان در سال گذشته با جمع آوری این میزان زکات در بین ۷ شهر تابعه و ۴۸ روستای شهرستان کاشان به عنوان شهر نمونه زکات انتخاب و معرفی شد.

به گفته وی سال گذشته ۳ هزار لیتر گلاب و انواع عرقیجات به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان در قمصر کاشان به زکات اختصاص داد شد.

لازم به ذکر است، سال گذشته از مجموع ۷۵ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده در شهرستان کاشان حدود ۱۳ میلیارد ریال آن به قمصر کاشان اختصاص دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات