۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۰۷۲۸۹
امام جمعه بروجرد:

دشمن از سلاح ایمان و روحیه شهادت طلبی ملت و نیروهای مسلح بیمناک است

دشمن از سلاح ایمان و روحیه شهادت طلبی ملت و نیروهای مسلح بیمناک است
لرستان- حجت الاسلام حسینی با اشاره به مجهز بودن نیروهای مسلح به سلاح ایمان و ایثار، گفت: دشمن از سلاح ایمان، روحیه ایثار و شهادت ملت و نیروهای مسلح بیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در در دیدار نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: ارتش از بدنه ملت است و همواره به ملت و ولایت وفادار بوده اند و مانند صیاد شیرازی ها در بدنه نیروهای مسلح کم نداشته ایم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نیروهای مسلح مجهز به سلاح ایمان هستند، افزود: روحیه ایثار و شهادت و ایمان و اخلاص نیروهای مسلح سبب می‌شود که افرادی مانند صیاد شیرازی ها فراوان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایمان رزمندگان اسلام موجب شد تا با روحیه شهادت طلبی دشمنان را شکست دهند، عنوان داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس درسی به دشمنان دادند که جرات تجاوز به کشور را ندارند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دشمنان از سلاح ایمان، روحیه ایثار و شهادت ملت ایران به خصوص نیروهای مسلح هراسان هستند و همواره تلاش می کنند تا این روحیه را با تبلیغات مسموم از ملت ایران بگیرند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح نباشند دشمنان آسایش را از مردم می گیرند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات