۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۰۸۳۵۷
دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان:

اعتماد به شیطان بزرگ آمریکا حماقت محض است

اعتماد به شیطان بزرگ آمریکا حماقت محض است
حجت الاسلام والملسمین جعفری در سخنانی پشت کردن به ملت فلسطین را خیانت به جهان اسلام و قدس شریف دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والملسمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان در مراسمی که عصر روز گذشته به مناسبت روز جهانی قدس در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار شد، گفت: سران مرتجع عرب با رسمیت دادن به رژیم ساختگی و نا مشروع اسرائیل، به جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین خیانت کرده اند.

وی با هشدار به سیاستمداران پاکستان از اعتماد به آمریکا، به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد به این شیطان بزرگ حماقت محض است.

این روحانی برجسته پاکستانی آمریکا را بزرگترین دشمن انسانیت بویژه مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل بدترین جنایتکاران روی زمین اند، وظیفه انسانی هر فرد اقتضاء می کند علیه جنایات رژیم غاصب و فاسد اسرائیل صهیونیسم به میدان بیایند و از حقوق انسانی مردم فلسطین حمایت کنند.

وی خواستار حمایت از آرمان‌ها و مبارزه مردم مظلوم فلسطین شد و ادامه داد: وظیفه هر مسلمان این است که اقدامات جنایت کارانه رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم نماید.

حجت الاسلام والملسمین جعفری با تاکید به این که به خاطر بصیرت امام خمینی(ره) و رهبر عزیز فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله امروز مسئله فلسطین زنده و پاینده است، ابراز داشت: حضور پرشور مردم جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، ستودنی است.

وی در آخر به مواضع بیانگذاران پاکستان در خصوص فلسطین و رژیم فاسد اسرائیل اشاره کرد و گفت: محمد علی جناح و علامه اقبال لاهوری همیشه از فلسطین حمایت کردند، و امروز ما با پیروی از آن دو بزرگواران، از مردم مظلوم یمن، بحرین، کشمیر و فلسطین حمایت می کنیم./988/

ارسال نظرات