۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۰۹۲۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

بیانیه گام دوم انقلاب در «امیدآفرینی» خلاصه شده است

بیانیه گام دوم انقلاب در «امیدآفرینی» خلاصه شده است
اصفهان - سرهنگ اکبری گفت: اگر همه بیانیه گام دوم انقلاب را بخواهیم در یک کلمه خلاصه کنیم «امیدآفرینی» است و این مهمترین کاری است که باید انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جهاد تبیین دارای ریشه تاریخی است، گفت: مهمترین رسالت امیرمومنان(ع) طی ۲۵ سال خانه نشینی جهاد تبیین در راستای زنده نگهداشتن دین اسلام بود.

وی افزود: همه ائمه اطهار(ع) از صلح امام حسن(ع) تا قیام کربلا و ادعیه صحیفه سجادیه امام سجاد در حوزه فرهنگی، اجتماعی و معنوی همه درحوزه جهاد تبیین برای حفظ دین اسلام بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: طی ۵ سال اخیر هجمه رسانه‌های دنیا به اسلام و نظام اسلامی ایران به شیوه اسلام هراسی و ایران هراسی و شیعه هراسی و راه انداری نحله‌ها و فرقه‌های مختلفی همچون داعش و جریانات شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی تنها با جهاد تبیین است که می‌توان عملیات گسترده روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی کرد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: جهاد رسانه ای، جهاد فرهنگی و جهاد تبیین از زمانی در دستور کار قرار گرفت که جریان نفاق ۱۷ هزار شهید ترور را به نظام تحمیل کرد و جای شهید بهشتی و شهدا را با جریان نفاق عوض کرد و رهبر معظم انقلاب نیز بعد ازانتخابات سال ۹۶ اعلام کرد، نتیجه عدم جهاد تبیین عوض شدن جای جلاد و شهید اعلام کرد.

وی افزود: در ادامه نیز رهبر معظم انقلاب موضوعاتی همچون نفوذ، تحریف، تغییر اراده‌ها را مطرح کرد و ما را موظف کرد تا در حوزه جهاد تبیین در برابر سه راهبرد دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال قطع زنجیره تواصی «توصیه به حق و توصیه به صبر» در کشور است، اظهار داشت: امروز دعوت به خیر، دعوت به نیکی‌ها و امر به معروف و نهی از منکر همان زنجیره تواصی است که باید در کشور مستحکم‌تر شود.

به گفته وی موضوع تواصی درحوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و اعتقادی را به اطرافیان خود توصیه کردن، همان توصیه به حق است و مشکلات جامعه را توصیه به صبر و نیکی کردن است، از این رو دشمن به دنبال قطع این زنجیره تواصی است.

سرهنگ اکبری همچنین با اشاره به این فرمایش رهبری که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت‌های جامعه است، گفت: در حوزه حجاب وعفاف تعداد اندکی تحت عنوان دختران انقلاب درخیابان انقلاب کشف حجاب می‌کنند و توسط جریان رسانه‌ای دشمن بزرگنمایی می‌شود در حالی که این تعداد معدود در برابر خیل عظیمی از زنان عفیفه و متدیین و محجبه قطره‌ای در برابر دریا است.

وی افزود: حوزه نظام و انقلاب با وجود برخی مشکلات اقتصادی، موفقیت‌های بزرگی کسب شده است، اما دشمن در عملیات روانی و رسانه‌ای خود با بزرگنمایی مشکلات، جای مشکلات اندک اقتصادی را با موفقیت‌های بزرگ به دست آمده عوض می‌کند و نقطه ضعف‌های کوچک را بزرگنمایی و نقطه قوت‌های بزرگ را کوچک نمایی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، امروز مهمترین هدفی که دشمن دنبال می‌کند گرفتن امید به آینده و انگیزه از مردم و جوانان با عنوان کردن «همه چیز ازدست رفت»، است.

سرهنگ اکبری ادامه داد: اگرهمه بیانیه گام دوم انقلاب را بخواهیم در یک کلمه خلاصه کنیم «امیدآفرینی» است و این مهمترین کاری است که باید انجام داد، چرا که مردم ایران اطمینان دارند ایران اسلامی امروز در عرصه دفاعی امنیتی با داشتن نعمت رهبری مقتدرو نیرو‌های نظامی جهادی ضربه پذیر نیست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات