۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۹۳۵۲
در قرارگاه ۱۹ دی قم مطرح شد؛

همراهی دستگاه‌ها و نهادهای استان قم برای حفظ چهره مذهبی قم

همراهی دستگاه‌ها و نهادهای استان قم برای حفظ چهره مذهبی قم
نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم امروز با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه قم برگزار شد.

وضعیت فرهنگی و اجتماعی اصناف قم به ویژه صنف پوشاک، آرایشگران زنانه و صنوفی که در تعیین چهره شهر نقش دارند، در این نشست مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، سازمان صمت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف استان، کمیته‌های قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، روابط عمومی شهرداری، اتاق اصناف و سپاه و بسیج و جمعی از دستگاه‌های اجرایی در این نشست حضور داشتند.

راهکارهای عملیاتی برای جلوگیری از اقدامات هنجارشکنانه در برخی از کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، تلاش برای حفظ چهره دینی شهر مقدس قم و ترویج سبک زندگی و نمادهای دینی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین نمایندگان گروه‌های مردمی و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق اهداف یادشده، آمادگی خود را در راستای همکاری با اتاق اصناف اعلام کردند.

سردار محمدرضا موحد دبیر قرارگاه 19 دی استان قم نیز طی سخنانی با تاکید بر لزوم انسجام دستگاه‌ها و نهادها در مسیر رفع و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی صنوف گفت: امیدواریم در جلسات آینده نقش همه دستگاه‌ها در راستای کاهش این ناهنجاری‌ها به خوبی مشخص و عملیات اجرایی آغاز شود.

ارسال نظرات