۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۰۹۸۴۹

رأی ۳۳۵.۴۶۶ نفری لبنانی‌ها به نمایندگان حزب‌الله و مقاومت

رأی ۳۳۵.۴۶۶ نفری لبنانی‌ها به نمایندگان حزب‌الله و مقاومت
بر اساس آمارها، نمایندگان فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان در این دور از انتخابات ۳۳۵.۴۶۶ رأی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آمار نهایی انتخابات لبنان که یکشنبه هفته جاری برگزار شده بود، امروز (سه شنبه) اعلام شد.

بر اساس گزارش وبگاه لبنانی «العهد»، آمار منتشره نشان می‌دهد نمایندگان فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» ۳۳۵.۴۶۶ رأی را از آن خود کرده‌اند.

آرای کسب شده توسط این نمایندگان به شرح زیر است:

«امین شری»: ۲۶۳۶۳، «حسن عز الدین»: ۲۷۹۲۷، «حسین جشی»: ۲۷۴۱۶، «محمد رعد»: ۴۸۵۴۳، «علی فیاض»: ۳۷۰۴۷، «حسن فضل‌الله»: ۴۳۳۲۴، «رامی ابو حمدان»: ۱۶۵۳۹، «حسین الحاج‌حسن»: ۲۳۱۲۰، «علی المقداد»: ۲۰۳۵۶، «ابراهیم الموسوی»: ۱۹۶۲۷، «ایهاب حماده»: ۲۰۸۴۴، «رائد برو»: ۹۵۰۸ و «علی عمار»: ۱۴۸۵۲

در همین ارتباط، «حسین رحال» مسؤول بخش رسانه‌های الکترونیک در جنبش حزب‌الله گفت، نتایج اعلام شده، ادعاهای دشمنان مبنی بر اینکه حزب‌الله و حزب «التیار الوطنی الحر» (جریان آزاد ملی) در انتخابات اخیر عقبگرد داشته‌اند و دیگر مشروعیتی ندارند را رد کرد.

وی در گفت‌وگو با شبکه «المنار» تصریح کرد، ائتلاف حزب الله و جریان آزاد ملی ثابت کرد که علیرغم همه مشکلات و مسائلی که به آن روبرو شده ، قوی است.

رحال در ادامه گفت، اهالی بیروت در رأی‌ به یاری حزب‌الله آمدند و بسیاری از نامزدهای مستقل که در لیست‌های «التغییریه» پیروز شده‌اند با مقاومت دشمنی ندارند.

وی تصریح کرد، نجات کشور، حل و فصل سیاسی و نه درگیری را می‌طلبد؛ تغییر در طبقه سیاسی به معنای تغییر در نظام سیاسی نیست./۹۸۸/

رأی ۳۳۵.۴۶۶ نفری لبنانی‌ها به نمایندگان حزب‌الله و مقاومت

ارسال نظرات