۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۱۰۱۹۳
امام جمعه ازنا:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه حرکت در مسیر انقلاب است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه حرکت در مسیر انقلاب است
لرستان-حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه حرکت در مسیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در برگزاری آیین شب خاطره  «رزم دیدنی» در شهرستان ازنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی  رزمنـدگانی است که شجاعانه برای حفظ دین، خاک و شرافت انسانی ما مبارزه کردند.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز بوده و در سایه این فرهنگ توطئه های دشمن در زمینه های مختلف خنثی است.

وی بر ضرورت آشنا سازی نسل جوان و نوجوان با اهداف و آرمان های شهدا خاطرنشان کرد: از ظرفیت های مختلف فرهنگی و رسانه ای در این زمینه باید استفاده شود.

حجت الاسلام سپهوند اظهار کرد: در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت می توان نسلی مؤمن، انقلابی و کارآمد تربیت کرد.

وی عنوان داشت: برای حرکت در مسیر انقلاب و تحقق اهداف انقلاب باید نسلی انقلابی تربیت کرد و لازمه این مهم ترویج ارزش ها در جامعه و مقابله با ضد ارزش ها است.

سردار مرتضی کشکولی، در ادامه این مراسم با اشاره به شکل گیری و نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران گفت: رزم به‌ یادماندنی غیور مردان لرستانی در عملیات حاج عمران است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری رزم  مردان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است، عنوان کرد: حاج عمران از عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان دلاور و از عملیات‌های پیچیده در طول هشت سال دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که نقش بی بدیل و  دفاع جانانه رزمندگان لرستانی منجر به پیروزی شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات