۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۰۹۱۲۷
استاد حوزه علمیه و دانشگاه تأکید کرد؛

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
لرستان- حجت الاسلام سرلک بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این مهم پشتوانه مملکت ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام علی سرلک در یادواره ۱۶۳ شهدای جاویدالاثر لرستان که در محل سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت انقلابی نسل نو و حرکت در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب ضروری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و ستاد مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه باید در پرتو یاد شهدا زندگی کنیم، افزود: شهید پنجره گشوده رو به عالم حقیقت است. 

وی عنوان کرد: خون شهید زمزم حقیقت وجودی این عالم است و هر کسی بیشتر هزینه کرده باشد بهره آن از این جریان نورانی بیشتر است.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: بزرگترین یادداشت و بزرگداشت شهیدان خدمتگزاری به مردم است و پاسداشت فرهنگ شهادت در گرو گرهگشایی از کار مردم است.

وی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ شهدا پشتوانه مملکت ماست، بیان کرد: در راستای فرهنگ ایثار و شهادت باید به مردم خدمت کرد و برای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام سرلک تأکید کرد: وی تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدا فرصتی است تا خدمتگزاری به مردم مورد توجه قرار گیرد و ترس در وجود کم‌کارها، تنبل‌ها و رانتخوارها بیندازد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بر زمین مانده کم نداریم، تصریح کرد: هیچی جز فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌تواند ما را از این بن‌بست رهایی بخشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات