۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۱۰۶۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی در کشور جلوگیری کنند

مسئولان از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی در کشور جلوگیری کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه متروپل آبادان، گفت: مسئولان از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی در کشور جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند، کسی که از خدا حیا دارد، همیشه و در همه حال خدا را در کنار خود و ناظر بر اعمال می‌داند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که دست برتر را در برابر دشمن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با انتقاد از وضیت حجاب و عفاف در جامعه، از چادر به عنوان حجاب برتر و اولویت نخست بانوان ایران اسلامی نام برد و افزود: وضعیت حجاب به گونه‌ای شده که سبب گلایه مردم و بویژه خانواده معظم شهدا است.

وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت سیزدهم، اظهار داشت: اجرای طرح اصلاح اقتصادی در کشور به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کرد اقتصاد جمهوری اسلامی در گرو مذاکرات نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: اجرای اخیر طرح اصلاح اقتصادی در کشور سبب شده تا آمریکا که از وضعیت اوکراین نگران شده است غیر مستقیم خواستار بازگشت به مذاکرات شود.

به گفته وی اگر موضوع جنگ روسیه و اوکراین به بن بست برسد، زمستان سخت و طاقت فرسایی در انتظار اروپا و آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به توصیه سیاستمداران آمریکایی به اوکراین برای واگذاری بخشی از خاک این کشور به روسیه تا از گرایش روسیه به چین جلوگیری شود، گفت: این اتفاق بیانگر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی، گفت: جمهوری اسلامی ایران پاسخ به این جنایت را حق خود می‌داند و برای گرفتن انتقام دست برتر را دارد به موقع پاسخ داده خواهد شد و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب دشمن نیز خود می‌داند یکی بزند ۱۰ تا خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه متروپل آبادان، گفت: بی توجهی به قوانین ساخت و ساز و افزایش غیر قانونی و بدون مجوز از ۶ طبقه به ۹ طبقه این پروژه، هشدار جدی برای مسئولان است تا هرگونه ساخت و سازی بر اساس ضوابط انجام شود و از ساخت و ساز‌های غیر قانونی جلوگیری شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات