۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۶۷۳
حجت الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با رسا:

رهنمودهای رهبر انقلاب درباره انقلابی ماندن مجلس از قالب نظر به عمل تبدیل شود

رهنمودهای رهبر انقلاب درباره انقلابی ماندن مجلس از قالب نظر به عمل تبدیل شود
نماینده مجلس بر لزوم اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب درباره انقلابی ماندن مجلس تأکید کرد و گفت: باید این رهنمودهای رهبری از قالب نظر به عمل تبدیل شود.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به مناسبت ۷ خرداد روز قانون و آغاز اولین دوره مجلس، به تبیین نقش مجلس و قانون گذاری در پیشرفت و استقلال کشور پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی خلأهای اساسی جامعه را مورد توجه قرار داده و قوانین و طرح‌های مجلس در جهت حل مشکلات اساسی جامعه نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده است.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت کشور نیاز به برنامه و طرح های مناسب در چارچوب های قانونی و همچنین نیاز به مجری خوب داریم، افزود: قانون خوب و مناسب توسط مجلس شورای اسلامی تدوین می شود، همچنین اگر این قانون توسط مجریان دست پاک و جهادی اجرایی شود، چرخه توسعه و پیشرفت کشور تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به شاخصه های مجلس انقلابی در رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ساده زیستی، مردمی بودن، پرداختن به اولویت های کشور، کلیدی و ریشه ای کار کردن و عمل با اخلاص از ویژگی های یک مجلس انقلابی است.

حجت الاسلام نقدعلی بر لزوم اجرایی کردن دستورات رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی ماندن مجلس تأکید کرد و گفت: باید این رهنمودهای رهبر انقلاب از قالب نظر به عمل تبدیل شود، از این رو باید راهکارها و چارچوب های مناسبی برای پیاده سازی این رهنمودها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در عرصه قانونی به اولویت های کشور پرداخته شده، افزود: در این دوره مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی، اصلاح بودجه، قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار، قانون مسکن و قانون جمعیت طرح های مناسبی به تصویب رسیده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دنبال جلوه های دنیوی و مادی نیستند و تغییری در زندگی قبل و بعد از نمایندگی مجلس ایجاد نشده و مجاهدانه و شبانه روزی در حال تلاش و خدمت به مردم هستند.

ارسال نظرات