۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۱۱۰۵۷
دبکا فایل:

رونمایی از پایگاه سری پهپادی نمایش قدرت از سوی ایران بود

رونمایی از پایگاه سری پهپادی نمایش قدرت از سوی ایران بود
وبگاه نزدیک به نهادهای جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی نوشت، پایگاه مخفی ایران مجهز به پهپادهای قدرتمند تهدیدی علیه تل آویو است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نمایش پایگاه مخفی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل کوه‌های زاگرس در رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی کماکان بازتاب دارد به طوریکه یکی از رسانه‌های وابسته به نهادهای جاسوسی این رژیم در مطلبی در این زمینه نوشت، ایران با نمایش قدرت، در یک پایگاه پهپادی مخفی در کوه زاگرس ۱۰۰ فروند پهپاد عرضه کرد.

وبگاه «دبکا فایل» در این زمینه نوشت، گروه منتخبی از خبرنگاران ایرانی روز شنبه، ۲۸ مه، بیش از صد فروند پهپاد نظامی دیدند. این گروه از خبرنگاران به مدت ۴۵ دقیقه با چشمان بسته به سوی یک پایگاه مخفی در اعماق کوه‌های زاگرس ایران پرواز کردند.

پس از این فرود، این گروه مورد استقبال سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران قرار گرفتند. سرلشکرعبدالرحیم موسوی به آنها گفت: «شکی نیست که پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین در منطقه هستند. توانایی ما برای ارتقای پهپادها غیرقابل توقف است.»

این وبگاه وابسته به سازمان جاسوسی موساد به مکان این پایگاه در اعماق زمین اشاره کرد و نوشت که اکثر این پهپادها به موشک‌های «قائم-۹» که برابر با موشک‌های هلفایر آمریکایی هستند، مسلح بودند.

این وبگاه به نقل ازمنابع خود مدعی شد که (رژیم) اسرائیل از مدت‌ها قبل از طرح ایران برای استفاده از پهپادهای بدون سرنشین برای یک حمله بزرگ آگاه بوده است.

منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از آماده باش یگان‌های پدافند ارتش رژیم موقت صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یگان‌های پدافند هوایی (رژیم) اسرائیل به دلیل نگرانی از اینکه ایران ممکن است در پاسخ به ترو شهید «صیاد خدایی» حمله‌ای انجام دهد، خود را تقویت کرده‌اند. مقامات امنیتی رژیم موقت صهیونیستی از حمله موشکی یا انتحاری گروه‌های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیم دارند و سامانه‌های مختلف پدافند هوایی از جمله «گنبد آهنین» در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

رژیم موقت صهیونیستی بارها هشدار داده است که پهپادهای ایرانی تهدیدی قابل توجه هستند. چندی قبل یک وبگاه تحلیلی صهیونیستی نوشت، با توسعه زرادخانه عظیم پهپادهای رزمی، ایران این توان بالقوه را دارد که بازی را در خاورمیانه تغییر دهد.

وبگاه صهیونیستی «جی‌ان‌اس» نوشت، پهپاد انتحاری، این سلاح کشنده جدید نه تنها تهدیدی برای اسرائیل، متحد راهبردی واشنگتن در منطقه است، بلکه تهدیدی مهم برای منافع منطقه‌ای آمریکا نیز به شمار می‌رود.

این وبگاه با تاکید بر توان پهپادهای ایران در عبور از لایه‌های پدافندی رژیم موقت صهیونیستی نوشت، ایران همچنین فناوری و دانش لازم برای تولید هواپیماهای بدون سرنشین را به غزه که تنها ۷۰ کیلومتر از «تاسیسات اتمی دیمونا» دورتر است، انتقال داده است. در ماه مه، حماس از پهپادهای انتحاری مملو از ۱۱ پوند مواد منفجره استفاده کرد./۹۸۸/

رونمایی از پایگاه سری پهپادی نمایش قدرت از سوی ایران بود

ارسال نظرات