۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۱۱۷۳۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مبلغان شبهات علمی حجاب و عفاف را پاسخگو باشند

مبلغان شبهات علمی حجاب و عفاف را پاسخگو باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مبلغین و مبلغات شهرستان کاشان در طرح‌های امین، طلایه داران و سازمان تبلیغات، شبهات علمی حجاب و عفاف را پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از محترم السادات قاضی فینی تنها شهیده حجاب شهرستان کاشان و استان اصفهان یک کار قرآنی است.

وی با تأکید بر معرفی نماد‌های جهادی به جامعه از جمله معرفی محترم السادات قاضی فینی تنها شهیده والامقام حجاب شهرستان کاشان و استان اصفهان در قالب برگزاری یادواره شهدا، افزود: امروز ترویج حجاب و عفاف در جامعه و رعایت حجاب از سوی بانوان با ادله عقلی بیش از ۹۰ درصد موفقیت آمیز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به موفقیت برخی از طرح‌های حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مبلغین و مبلغات شهرستان کاشان در طرح‌های امین، طلایه داران و سازمان تبلیغات شبهات علمی حجاب را پاسخگو باشند.

به گفته وی اجرای این طرح و پاسخگو بودن شبهات علمی سبب خواهد شد تا برخی بانوان که با موضوع حجاب لجاجت ندارند اصلاح شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان موفقیت اجرای طرح‌های حجاب و عفاف را نیازمند همکاری‌های بین بخشی نیروی انتظامی، نهاد‌های انقلابی و فرهنگی دانست و افزود: موضوع حجاب و عفاف در شهرستان کاشان باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین کنترل و اجرای تذکر لسانی در ورودی‌های شهرستان کاشان هنگام ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان کاشان از سوی نیرو‌های امر به معروف و نهی ازمنکر با همکاری نیروی انتظامی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: قبل از اینکه ویروس تمامی اعضای بدن را درگیر کند باید از ورود آن به بدن جلوگیری شود.

وی بر اجرای قانون حجاب از سوی فرماندار و مدیران شهرستان تأکید و افزود: ابلاغ اجرای قانون حجاب و عفاف از سوی فرمانداری به مدارس آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان و توجه به این قانون از سوی مدیران و کارمندان ادارات الزامی است و در صورت عدم اجرا در مرحله نخست تذکر و در صورت تکرار برخورد ادله قانونی شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات