۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۱۱۷۴۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ارتقای غیرت دینی از رسالت های پلیس است

ارتقای غیرت دینی از رسالت های پلیس است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه انتظار ما از پلیس ارتقای غیرت دینی است، افزود: از پلیس انتظار می‌رود در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، با بیان اینکه کار در نیروی‌های نظامی و انتظامی سخت و دشوار است، گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی هر روز غسل شهادت می‌کند.

وی فعالیت در نیرو‌های نظامی و انتظامی را عبادت و خدمت به اسلام و نظام دانست و با تأکید بر احیای ارزش‌های اسلامی در جامعه افزود: پلیس برای قرآن و ارزش‌های اسلامی و دینی احترام قائل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اذن آغاز قیام و انقلاب اسلامی را از امام رضا(ع) دریافت کرد، گفت: حرکت انقلاب اسلامی ازهمان ابتدا با اجازه امام خمینی(ره) از امام رضا(ع) آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: فرمانده جدید انتظامی شهرستان کاشان برای آغاز خدمت در این شهرستان از امام رضا(ع) اجازه بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر از خدمات ارزنده نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش ازمتمرکز شدن سامانه ۱۱۰ در مرکز استان انتقاد کرد و گفت: ترتیبی اتخاذ شود تا سامانه ۱۱۰ به جای اینکه در مرکز استان اصفهان پاسخگوی شهروندان کاشانی باشد در شهرستان کاشان پاسخگو باشد تا خدمات پلیس به موقع و به هنگام باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتظار ما از پلیس ارتقای غیرت دینی است، افزود: از پلیس انتظار می‌رود در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی واکنش نشان دهد و نگذارد حکم خدا روی زمین بماند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نیروی انتظامی درصورت کشف حجاب احکام خدا را اجرا کند، اظهار داشت: شهدا برای اجرای حکم خدا و حفظ ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیدند.

به گفته وی شهرستان کاشان با داشتن مادر چهار شهید از مردم و مسؤولان انتظار دارند ظاهر اسلامی شهر کاشان حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با تأکید بر پرهیز از نماد‌های غربی و لزوم استفاده از نماد‌های دینی و اسلامی روی لباس فرزندان خود، گفت: بسیاری از بانوان برای خرید لباس‌های ساده و مناسب در شهرستان با مشکل جدید روبرو هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان از این شهر به عنوان شهر مکرم و شهر تقوا نام برد و اضافه کرد: مردم شهرستان کاشان از فرمانده انتظامی انتطار دارند در کنار امنیت اجتماعی با کمک دیگر نهاد ها دستگاه های شهرستان، کاشان را به شهر نمونه اسلامی تبدیل کنند.

لازم به ذکر است، در مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی اصفهان برگزار شد، از خدمات سرهنگ حسین بساطی فرمانده اسبق انتظامی کاشان تقدیر و تجلیل شد و سرهنگ ایرج کاکاوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی کاشان معرفی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات