۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۱۱۸۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد؛

امام رضا؛ مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران

امام رضا؛ مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) در ایران مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با اشاره به فراز‌هایی از فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) روح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از مسیر اهداف خود منحرف نشده است، یادآور شد: انقلاب کبیر فرانسه توسط مردم فرانسه به پیروزی رسید، اما بعد از گذشت ۳۰ سال حاکمان قبلی بار دیگر قدرت را به دست گرفتند و در شوری نیز چند سال بعد از پیروزی انقلاب، استبداد حاکم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: مردم ایران طی ۴۴ سال گذشته در ۵۰ انتخابات و یک رفراندوم شرکت کردند و دو بار نیز به قانون اساسی رای دادند و سرنوشت مردم ایران به دست خودشان تعیین شده است.

وی به توصیه هفتگانه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب بر اساس نیاز‌های امروز جمهوری اسلامی در جهان است، افزود: بازگشت به گذشته، بازگشت به فرهنگ منحط غرب، ارتجاع، بی بند و باری و متلاشی شدن کانون خانوده است.

به گفته وی غربگرا‌های داخلی که به دنبال ترویج فرهنگ غرب در جمهوری اسلامی ایران هستند، مرتجع بوده و روشنفکر نیستند.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که اجازه ندهید برخی وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است، یادآور شد: سکاندار جمهوری اسلامی ایران رهبری متقی است و برای انسان متقی بن بست وجود ندارد، زیرا خداوند راه خروج از بن بست‌ها را به او نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان حادثه خروج قطار از ریل، گفت: علت و چگونگی این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) افزود: امروز عصر زیارت امین الله و فردا عصر زیارت جامعه کبیره را با نیت ارتباط از راه دور با امام رضا(ع) تلاوت کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان امام رضا(ع) در ایران را مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از زیارت امام رضا(ع) در پاسخ به تهدید‌های اسرائیل با اقتدار اعلام کرد، اسرائیل اگر دست از پا خطا کند تل آویل و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

به گفته وی امروز جمهوری اسلامی به مرز‌های اسرائیل رسیده است و موشک‌های جمهوری اسلامی ایران برای نابودی رژیم نامشروع صهونیستی در کمترین زمان بعد از شلیک، اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات