۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۱۹۴۵

خنثی سازی حمله تروریستی داعش در سامرا توسط حشد شعبی

خنثی سازی حمله تروریستی داعش در سامرا توسط حشد شعبی
رزمندگان سازمان حشد شعبی عراق طرح تروریستی داعش را برای هدف قراردادن غیرنظامیان شهر مقدس سامراء واقع در جنوب استان صلاح‌الدین خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای حشد شعبی روز شنبه توطئه تروریست‌ها علیه غیرنظامیان ساکن شهر مقدس سامراء در جنوب صلاح‌الدین (شمال عراق) را ناکام گذاشتند.

خبرگزاری «بغداد الیوم» بدون اشاره به جزئیات این طرح تروریستی به نقل از یک منبع امنیتی عراق نوشت که تروریست‌ها قصد داشتند این طرح را برای هدف قرار دادن غیرنظامیان ساکن جنوب استان صلاح‌الدین اجرایی کنند.

وب‌سایت «الحشد» در این باره گزارش داد که تیپ 42 حشد شعبی روز شنبه طرح آماده داعش برای هدف قرار دادن ساکنان جنوب صلاح‌الدین خنثی کرد.

در وب‌سایت الحشد آمده است که تیپ 48 دو بمب آماده انفجار را در ناحیه «سید غریب» در نزدیکی شهر مقدس سامراء که برای هدف قرار دادن اهالی این ناحیه جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرده‌اند.

داعش طی ماه‌های گذشته به‌دفعات سعی کرده است به مناطق مختلف صلاح‌الدین از جمله شهر مقدس سامراء نفوذ کند که هر بار با مقاومت نیروهای حشد شعبی مواجه شده است.

حیدر العبادی نخست‌وزیر سابق عراق نوزدهم آذرماه سال 1396 ه.ش. آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد، اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاک‌سازی کامل عراق از سوی حشد شعبی و ارتش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/+

ارسال نظرات