۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۱۲۱۸۶
شیخ نعیم قاسم:

دولت تنها مرجع حل و فصل بحران هاست

دولت تنها مرجع حل و فصل بحران هاست
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان خواستار تسریع در تشکیل دولت شد و تاکید کرد که دولت تنها مرجع حل و فصل بحران های اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با اعضای شورای علمای لبنان، ضمن ابراز خرسندی از نتایج انتخابات پارلمانی گفت: لبنان وارد مرحله جدیدی از ثبات سیاسی خواهد شد و این ثبات برگرفته از اقدامات مردم در دو سال اخیر است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان منتخب پارلمان لبنان مسئولیت بزرگی دارند، افزود: مسئله فوری و ضروری برای ما انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت است، ما خواهان تشکیل فوری دولت با همکاری همه گروه‌های و شخصیت‌های حاضر در مجلس هستیم.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: دولت تنها مرجع حل و فصل بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و مالی است و اولین مأموریت آن این است که طرح احیا و نجات را در مسیر عملی و اجرایی خود قرار دهد و مسیر برای موفقیت آن مهیا باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که ذهنیت و گرایش ملی بر دولت حاکم باشد و نه تقسیم دستاوردها، چرا که ارزش هر دستاوردی زمانی معلوم می‌شود که در چارچوب نجات و پیشرفت کشور سنجیده شود و این بدون استثنا به نفع همگان است./۹۸۸/

ارسال نظرات