۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۱۲۲۳۲

نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی برگزار شد
ششمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوایی از استان‌های مختلف در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ششمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوایی از استان‌های مختلف در قم برگزار شد. در این نشست، حجت الاسلام جنتی، مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خلأهای جدی محتوایی در تبلیغ جریان‌ساز، گفت: اگر بخواهیم این خلأها برطرف شود، قطعا دستگاه‌ها به تنهایی از عهده آن برنمی‌آیند بلکه باید شبکه تولیدکنندگان محتوا شکل بگیرد و ظرفیت‌ها در استان‌های مختلف شناسایی شود تا محتوای بومی و مناسب با مخاطبین مختلف تولید و این خلأ برطرف شود، البته این نشست‌ها، قدم اول برای چنین مسیری است.

وی در ادامه، جهاد تبیین را محور اصلی تولید محتوای محرم دانست و افزود: مسئله ای که ما ساعت‌ها درباره‌اش بحث کرده‌ایم این است که جهاد تبیینی که مورد مطالبه حضرت آقا است، باید منجر به امیدآفرینی شود.

در این جلسه همچنین هریک از شرکت کنندگان، با پرداختن به محور فوق، درباره محتوایی که می‌توانند برای محرم تولید کنند به بحث و گفت‌وگو پرداختند که در نهایت، پیشنهاد تولید ۱۴ محصول وارد مرحله نظرسنجی در بین شرکت کنندگان گردید.

در بخش دیگر این نشست حجت الاسلام زند وکیلی، مسئول واحد راهبری محتوای تبلیغی به ارائه جدول زمانبندی تولید محتوای محرم پرداخته و تاکید کرد که باید تلاش کنیم تا محتواها در زمان مناسب آماده شود تا ۱۵ روز قبل از محرم در اختیار مبلغین قرار گیرد.

در پایان نشست حجت الاسلام صابری تولایی از اعضای هیئت مؤسس صنف تولیدکنندگان محتوا، پیش‌نویس اساسنامه این صنف را ارائه کرده و برای تکمیل آن از همه تولیدکنندگان محتوا دعوت به همراهی کرد.

ارسال نظرات