۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۱۲۲۸۰

جامع‌ترین کتابخانه دفاع مقدس کشور، تجهیز و به‌روزرسانی می‌شود

جامع‌ترین کتابخانه دفاع مقدس کشور، تجهیز و به‌روزرسانی می‌شود
مسئول کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در راستای تجهیز محتوایی این مجموعه ۵۷۰عنوان کتاب از تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران به کتابخانه اضافه شده است.

 به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با در اختیار داشتن بیش ۲۸ هزار عنوان کتاب، جامع‌ترین کتابخانه دفاع مقدس کشور است.


مرجان خالقی مسئول کتابخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در راستای تجهیز و به روز رسانی محتوای این مجموعه ۵۷۰ عنوان کتاب از تازه‌های نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری و به کتابخانه اضافه شده است.

وی همچنین افزود: تقریباً ۷۰ درصد عناوین ما در این مجموعه مربوط به حوزه تخصصی دفاع مقدس است و مابقی در حوزه انقلاب اسلامی و مقاومت می‌باشد.

مسئول کتابخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به منظور تسهیل و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و در راستای سیاست‌های کلان موزه در حوزه تبیین ارزش‌ها و فرهنگ جهاد، حماسه و مقاومت در میان جوانان، حق عضویت سالیانه در این کتابخانه مبلغ ده هزار تومان است که در ایام و مناسبت‌های مربوط به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به صورت رایگان می‌باشد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ جهت استفاده و امانت گرفتن کتاب به این مجموعه مراجعه کنند.

کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار دارد.
 
 
ارسال نظرات