۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۱۲۲۹۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

«دانشنامه دفاع مقدس» اقدامی ماندگار برای همه نسل ها است

«دانشنامه دفاع مقدس» اقدامی ماندگار برای همه نسل ها است
لرستان- حجت الاسلام هاشمی گفت: دانشنامه دفاع مقدس اقدامی ماندگار برای نسل ها بوده و در تدوین این دانشنامه همفکری دانشگاهیان نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز، در کارگاه توجیهی و آموزشی دانشنامه دفاع مقدس لرستان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ماندگار برای همه نسل ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: بهره مندی از این گنجینه برای تربیت نسل نو و آینده باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی به تدوین دانشنامه دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: تدوین این دانشنامه از اقدامات ارزشمندی است که نیازمند همکاری نهادهای مختلفی همچون دانشگاه است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دانشنامه دفاع مقدس کتابی ماندگار بوده که برای نسل ها باقی می ماند، تبیین و ترویج ارزش های دفاع مقدس بین نسل امروز و آینده برای ادامه راه انقلاب ضروری است.

وی برضرورت تشکیل کارگروهی علمی و قوی در دانشگاه تأکید و خاطرنشان کرد: در راستای تدوین این دانشنامه همفکری و همکاری دانشگاهیان ضروری است، چراکه این یک اقدام علمی برای ظهور امام زمان(عج) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: حضور و همکاری اساتید ادبیات برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس نقش آفرین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات