۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۱۲۴۰۹

از برگزیدگان مسابقه قرآنی آیه های حیات در کاشان تجلیل شد

از برگزیدگان مسابقه قرآنی آیه های حیات در کاشان تجلیل شد
اصفهان - مراسم تکریم و تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی آیه های حیات در دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدرضا تصویری مدیر دارالقرآن اداره آموزش و پرورش کاشان چهارشنبه شب در مراسم تکریم از برگزیدگان مسابقه قرآنی آیه‌های حیات در دارالقرآن آموزش و پرورش، گفت: در ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی آیه‌های حیات از اجزاء قران در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه، از ثبت نام 6 هزار و 274 نفر در سامانه آزمون خبرداد و افزود: در مجموع ۶۵۰ نفر در آزمون‌های این مسابقه قرآنی شرکت کردند.

به گفته وی مسابقه دهندگان هر روز به پنج سوال قرآنی به‌صورت تستی از جزء قرائت شده همان روز تا ۳۰ جزء قرآن را پاسخ می‌دادند.

تصویری یادآور شد: امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه با دعوت قبلی از شرکت کنندگان به قید قرعه ۴۰ نفر از برگزیدگان این آزمون انتخاب شدند و در مراسم اختتامیه این مسابقه توسط اساتید قرآنی جوایزی همراه با تبرکی آستان قدس رضوی به آنان اهدا می شود. 

سید عبدالرضا تولیت مسئول دارالقران اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه اسلامی، شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیک نژاد وامانی که در سحرگاه ۲۶ خرداد ۱۳۴۴ با ندای الله اکبر شربت شهادت را نوشیدند، از آنان به عنوان آیه‌های حیات جامعه قرآنی و ایمانی نام برد و از متسابقین و حضور باشکوه قرآن آموزان دراین رویداد قرآنی قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، اجرای برنامه حفظ قرآن توسط حافظ بین المللی قرآن حاج مصطفی اصفهانیان و بیان نکات تفسیری و بدیع قرآنی توسط استاد محمد سلامتیان از اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین اهدای جوایز همراه با بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی به ۴۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم بود که با حضور اساتید قرآنی و تعدادی از مسؤولین آموزش و پرورش کاشان دردارالقرآن آموزش و پرورش کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
احسنت
0
0
محمدطاها قسمت کننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
کاش منم برنده میشدم
0
0