۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۲۵۵۳
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

اسلام ستیزی محور برنامه های آمریکا و صهیونیسم/ مسجد، ستاد سیاسی اسلام

اسلام ستیزی محور برنامه های آمریکا و صهیونیسم/ مسجد، ستاد سیاسی اسلام
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: نماد استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند و حقوق بشرهایشان صلح و همزیستی به دنیا ارمغان نداده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جمع ائمه جماعات منطقه نیروگاه و شاه ابراهیم قم که در مسجد حضرت اباالفضل (ع) برگزار شد، گفت: انسان معاصر در هر کجای این کره خاکی چهار مشکل اساسی و بنیادی دارد که اولین آنها دوری از خدا است.

وی افزود: لیبرال دموکرات غرب از طریق به حاشیه بردن دین در زندگی اجتماعی و سیاسی و کنار زدن پیام انبیاء الهی و مقابله با رهبران الهی و حذف نبوت و امامت در زندگی بشر، انسان ها را به الحاد می رساند چرا به دنبال جایگزینی خود به جای رهبران الهی در زندگی بشریت هستند که در نتیجه الحاد و مادی گرایی خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ارتباط با خدا را موجب سازندگی انسان و تحول روح و روان دانست و ابراز داشت: ایمان غرب به خدا و آخرت ایمان رسمی و تشریفاتی است که از دل سبک زندگی آن ها الحاد متولد می شود.

استاد حوزه علمیه دومین مشکل انسان معاصر را فردگرایی و لذت جویی برشمرد و اظهار کرد: نفع طلبی و زیاده خواهی برپایه فردگرایی است و نظام سیاسی ظالمانه سومین مشکل بنیادی انسان معاصر است.

آمریکا و صهیونیسم، نماد استکبار جهانی

وی با اشاره به اینکه نماد استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند و حقوق بشرهایشان صلح و همزیستی به دنیا ارمغان نداده است، تصریح کرد: آنچکه برای نظام شیطانی و سلطه جهانی در دنیای کنونی معنا پیدا کرده غارت، چپاول و سلطه گری با شعارهای ظاهری انسان دوستی است.

آیت الله کعبی بی هویتی، گسست فرهنگی اجتماعی و سقوط در منجلاب حیوانیت را مشکل چهارم انسان معاصر دانست و عنوان کرد: همجنسگرایی سقوط انسانیت و بحران خانواده است که دولت های استکباری به آن افتخار می کنند و در این بی هویتی انسان ها را به دره سقوط انسانیت کشانده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم راه‌حل برخورد با این چهار مشکل بنیادی انسان معاصر را بازگشت به سمت خدا بیان و انسان منهای خدا و ارتباط آسمانی را نابود شده توصیف کرد.

وی ادامه داد: بنیاد معرفت برپایه ایمان به خدا و بنیاد نظام ارزشی بر پایه عمل صالح و احساس مسئولیت نسبت به انسان دیگر است و بنیاد نظام سیاسی باید بر پایه تواصی به حق و نظام اجتماعی برپایه برادری و صبر باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری آرمان شهر اسلامی را در زندگی انسان قابل تحقق برشمرد و گفت: این آرمان شهر با ایمان، عمل صالح، حق و هدایت و برادری و صبر بر اصول مشترک انسانی از طریق رهبری الهی قابل تحقق است.

استاد حوزه علمیه اسلام بدون رهبری الهی را مانند جسم بدون روح برشمرد و برای رسیدن به این رهبری الهی در عینیت اجتماعی سیاسی دارای الزاماتی دانست و خاطرنشان کرد: اجتناب و براندازی طاغوت، ساخت جامعه بر مدار ایمان، تقوا و عمل صالح از الزامات رهبری الهی در نظام اجتماعی و سیاسی است.

جهاد تمدنی جمهوری اسلامی با از بین بردن نظام ستمشاهی و درگیری با استکبار جهانی آغاز شد

وی افزود: آغاز جهاد تمدنی در ایران اسلامی با از بین بردن نظام ستمشاهی و درگیری با استکبار جهانی بود که آمریکا نماد استکبار جهانی است و دشمنی ما با آمریکا مبتنی بر نظام معرفتی و ارزشی است.

آیت الله کعبی آمریکا را ذاتاً شیطان بزرگ و طاغوت اکبر دانست و تصریح کرد: مرگ بر آمریکای ملت ایران، رجم شیطان است که تبری از دشمنان دین و محمد و آل محمد می باشد که در حقیقت تبری در کنار تولی راه نجات است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری اسلامی 43 سال در راه جهاد تمدنی پایه های طاغوت جهانی را لرزانده است و تحلیلگران آمریکایی به این مسأله مهم اذعان دارند.

وی ماموریت روحانیت در گام دوم را ساخت جامعه بر مدار ایمان، تقوا و عمل صالح با محوریت مسجد عنوان کرد و کادرسازی بر پایه بصیرت افزایی و ایجاد امید را از وظایف روحانیت دانست و بر محوریت مسجد تاکید کرد.

مسجد، ستاد سیاسی اسلام

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مسجد را ستاد سیاسی اسلام دانست و اظهار کرد: ائمه جماعات مساجد مجاهدان خط اول درگیری با جبهه طاغوت جهانی و ساخت جامعه بر مدار ایمان، تقوا و عمل صالح و حفظ هویت انسانی هستند.

آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه دشمنان با ترویج بی دینی، ابتذال اخلاق، سبک زندگی غربی و تساهل و تسامح نسبت به دینداری به جنگ نظام جمهوری برخاسته اند، تصریح کرد: امروز اسلام ستیزی و مقابله با اسلام محور برنامه آمریکا و صهیونیسم در منطقه و ایران است.

وی در پایان با اشاره به جنگ نرم و رسانه ای نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور اظهار کرد: به فضل الهی از مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد چرا که منطقه آبستن حوادث بزرگی است که نظم نوین جهانی را رقم خواهد زد و اروپا در آینده به منطقه و گاز و نفت جمهوری اسلامی نیازمند خواهد شد.

ارسال نظرات