۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۷۱۲۹۱۸

بازدید حجت الاسلام و المسلمین کمال از مرکز پژوهش های صدا و سیما

بازدید حجت الاسلام و المسلمین کمال از مرکز پژوهش های صدا و سیما
حجت الاسلام و المسلمین کمال مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهش های صدا و سیما بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهش های صدا و سیما بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش های صدا و سیما در خصوص نوع تعاملات دو مجموعه گفتگو کردند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین کمال ضمن گزارشی از بخش های مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی وسایر معاونت و بخش های دفتر تبلیغات اسلامی، محورهای مختلف و متعدد همکاری های مشترک را اشاره و  بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بسیار ارزشمند این دو نهاد تاکید کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش های صدا و سیما با مغتنم شمردن ظرفیت های گسترده دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی خود را هم به عنوان مرکز پژوهش های صدا و سیما و هم بعنوان رابط شبکه های سیما و استانی خصوصا ظرفیت شبکه قرآن اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون؛ شکل گیری جلسه مسئولین بخش های مرکز پژوهش ها با معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت فضای مجازی  جهت تعیین تفصیلی زمینه های همکاری و  تهیه توافق نامه جامع همکاری، برنامه ریزی و اجرای مشترک استفاده از طیف گسترده تری از نخبگان تبلیغی در رسانه، مستند سازی از فعالیت گروههای تبلیغی شاخص مانند گروه جانبازان و گروه تبلیغی تخصصی بالینی با توجه به توفیق آثار رسانه ای قبل معاونت در سیما و آموزش های رسانه ای برای کارشناسان و مبلغان هدف ، پیش از ورود آنها به عرصه رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات