۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۱۳۰۹۹
معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

برگزاری مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان

برگزاری مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان
اصفهان ـ حجت الاسلام جلالی از برگزاری مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان با حضور اساتید برجسته و ارائه گواهی پایان دوره خبرداد.

حجت الاسلام محسن جلالی معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، به برگزاری مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت در اصفهان اشاره کرد و گفت: این دوره یک سری درس گفتارهایی است که در قالب مدرسه تابستانه با همکاری مجمع عالی حکمت قم برگزاری می شود.

وی در ادامه افزود: مجمع عالی حکمت اصفهان با همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان برگزاری این مدرسه تابستانه را عهده‌دار هستند و دروس متنوع و مؤثری در این دوره ارائه خواهد شد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: نقد الحاد مدرن توسط حجت الاسلام دکتر شاکری، نقد نظرات فیزیکالیستی در فلسفه ذهن توسط دکتر مرصعی و بررسی تطبیقی معنویات دینی و معنویت سکولار توسط حجت الاسلام دکتر جعفری که از اساتید مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان هستند ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: همچنین دو نفر از اساتید مجمع عالی حکمت اسلامی قم نیز در این دوره ارائه خواهند داشت، حجت الاسلام امینی نژاد نویسنده تکمله کتاب نهایه علامه طباطبایی با موضوع معرفة النفس، به مدت سه روز مبحث معرفة النفس را ارائه خواهد کرد و همچنین موضوع معاد جسمانی توسط حجت الاسلام دکتر گرجیان عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم ارائه خواهد شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مدرسه تابستان مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برادران و خواهران طلبه و دانشجو که از سراسر کشور بخواهند در این دوره حاضر بشوند امکان شرکت حضور در دوره را خواهند داشت و فضای اسکان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این دوره در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد و برای شرکت کنندگان اصفهانی رایگان خواهد بود ولی عزیزانی که از دیگر شهرها به اصفهان آمده و درخواست اسکان و تغذیه خواهند داشت باید هزینه‌ای پرداخت کنند.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان اظهار کرد: این دوره از یازدهم تیرماه تا 23 تیرماه خواهد بود و فقط ایام اعیاد مبارکی که در پیش داریم کلاس‌ها برگزار نخواهد شد. امیدوار هستیم مباحث خوبی در راستای جهاد تبیین در این دوره ارائه بشود، بخش‌های کلام جدید در این دوره بسیار ارزنده است و امیدواریم که این مدرسه تابستانه قابل استفاده برای اساتید و طلاب و دانشجویان باشد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت تنها به صورت حضوری خواهد بود، گفت: علاقمندان به شرکت در دوره می‌توانند در ساعات اداری با شماره 03132202454 و یا از طریق فضای مجازی با شماره 09372322451 ارتباط گرفته و برای ثبت نام اقدام کنند./1304/

برگزاری مدرسه تابستانه مجمع عالی حکمت اسلامی در اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات