۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۱۳۱۸۴

علل سفر بایدن به عربستان در کلام نماینده ولی فقیه در کاشان

علل سفر بایدن به عربستان در کلام نماینده ولی فقیه در کاشان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه آمریکا بازنده اصلی کاهش صادارت نفت روسیه است، گفت: سفر بایدن به عربستان برای افزایش تولید نفت عربستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، به سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز منبر به عنوان بزرگترین رسانه تأثیرگذار در اختیار اداره تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله شهید بهشتی و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، افزایش آمار گناه در جامعه را نگران کننده دانست و افزود: یک از عوامل افزایش آمار گناه در جامعه تضعیف شدن بنیان‌های دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تعابیر امام خمینی(ره) درباره شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی در دفاع از حق تنها حرف می‌زنند، برخی عمل می‌کنند و برخی آن را استمرار می‌دهند، اما برخی دیگر مانند شهید بهشتی هم حق را می‌گفت و هم عمل می‌کرد و هم استمرار می بخشید.

وی ادامه داد: شهید بهشتی در مقابل تمسخرها، طوفان‌ها و دشمنی‌های غیرمنصفانه نه تنها متوقف نشد بلکه با صبر و استقامت به حرکت خود ادامه داد و مورد محبت خداوند قرار گرفت.

به گفته وی کنار زدن نقاب از چهره نفاق و شناختن خط امام یکی از دستاورد‌های شهادت آیت الله بهشتی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به درخواست هفتگانه از قوه قضائیه در سند تحول اشاره کرد و بیان کرد: رسیدگی به شکایت و حل دعاوی و نظارت بر اجرای صحیح قوانین در سند تحول تأکید شده است.

وی به اجرای قانون حجاب و قانون امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: در سند تحول اجرای صحیح قانون حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از قوه قضائیه درخواست شده است، از این رو باید تلاش کرد تا ادارات شهرستان به حجاب و حیای مردان و زنان مزین شود و این کار امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب یک فصل را به عدالت اختصاص داده است، افزود: فساد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی توده چرکین کشور‌ها و نظام‌ها است که اگر به بدنه حکومت‌ها نفوذ کند به زلزله‌ای ویرانگر تبدیل خواهد شد.

به گفته وی وسوسه مال و مقام و ریاست حتی در علوی‌ترین حکومت تاریخ برخی را به لرزه درآورد و این در حالی است که طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به نرمش مواضع آمریکا در مقابل عربستان اشاره کرد و گفت: چرخش ۱۸۰ درجه آمریکا در مقابل عربستان به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ اوکراین و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا بازنده اصلی کاهش صادارت نفت روسیه است افزود: سفر بایدن به عربستان برای افزایش تولید نفت عربستان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکا به دنبال ایجاد مثلث شوم رژیم صهیونسیتی، عربستان و آمریکا است تا ادامه معامله قرن را بعد از عادی سازی روابط کشور‌های ذلیل عربی با رژیم غاصب، اکنون با عادی سازی روابط عربستان و این رژیم کودک کش تحقق ببخشد.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مهمترین دلیل ایجاد مثلث شوم اسرائیل، عربستان و آمریکا دانست و افزود: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیش از این خطر هسته‌ای شدن ایران را هشدار داده بود، امروز خطر پیچش تاریخ به نفع جمهوری اسلامی ایران را هشدار داده است و اعلام کرده است، رهبر ایران از تنگه هرمز تا تنگه جبل طارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملت‌ها را جذب خود کرده است.

به گفته وی به هر میزان که ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی را افشا کنیم به همان میزان به ظهور امام زمان(عج) نزدیک تر شده ایم.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان نظام برهمه مسائل داخلی و خارجی نطارت و احاطه دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات