۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۱۳۵۹۴

جلسه دفاعیه پایان نامه با موضوع جرائم اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار شد

جلسه دفاعیه پایان نامه با موضوع جرائم اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار شد
خراسان رضوی - دفاعیه پایان نامه دکتری با موضوع کاربردی جرائم اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار و با نمره بسیار خوب پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، جلسه دفاع پایان نامه مقطع دکتری حجت الاسلام کمیلی با موضوع جرائم اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار شد.

در این پایان نامه علت شناسی و ماهیت شناسی و پیشگیری مورد بررسی قرار گرفته بود که حجت الاسلام کمیلی اشکالات مطرح شده از سوی اساتید در جلسه پیش دفاع را رفع کرده و توضیحاتی پیرامون حذف آنها و افزودن نکات جدید ارائه داد.

سوالات جدید هیئت داوران مطرح و پاسخ آن بیان شد و در نتیجه شورای هیئت داوران، با نمره بسیار خوب به عنوان دکتری حجت الاسلام کمیلی پذیرفته شد.

حجت الاسلام دانشور ثانی به عنوان استاد راهنمای این پایان نامه بیان داشت: موضوع پایان نامه کاربردی است چون بحث اخلال در نظام اقتصادی کشور به عنوان یک جرم شایع مطرح شده، ضمن آنکه خیلی از جرایم را که اکنون در جامعه مرتکب می شوند در بر می گیرد و از سوی دیگر یک جرمی است که هنوز بحث های حقوقی و قانونی آن خوب جا نیفتاده و اختلاف رویه در بین محاکم وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس این پایان نامه یک بحث بسیار خوب و کاربردی است که اگر دیگران هم بتوانند در زوایای مختلف این موضوع کار کنند، می توانند دستگاه های قضایی و قانون گزاری را در تصویب قوانین کامل تر و اجرای آن یاری کنند.

حجت الاسلام دانشور ثانی در پایان گفت: هیئت داوران متشکل از آقایان شیخ الاسلامی و حجت الاسلام اصغری و حجت الاسلام موسوی فر بود که در این جلسه حضور داشتند، مشاور پایان نامه حجت الاسلام گرایلی و راهنمایی آن با بنده بود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات