۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۳۷۳۷
خطیب جمعه دزفول؛

مافیای اختاپوسی و سوداگران زمین از پرداخت مالیات فرار می‌کنند

مافیای اختاپوسی و سوداگران زمین از پرداخت مالیات فرار می‌کنند
خوزستان_ حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: مافیا‌های اختاپوسی و سوداگران زمین با داشتن صد‌ها قطعه زمین و واحد مسکونی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، خطیب جمعه دزفول امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه دزفول که در مصلای امام علی (ع) برگزار شد در رابطه با دریافت مالیات از مشاغل با حقوق اندک اظهار داشت: اجرای عدالت مالیاتی  در کشور می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مافیا‌های اختاپوسی و سوداگران زمین با داشتن صد‌ها قطعه زمین و واحد مسکونی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، عنوان کرد: نظام‌مندسازی و هوشمندسازی ساختار مالیاتی و گمرک برای جلوگیری از فساد ضروری است و با اراده حل خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دزفول با بیان اینکه گمرک به سامانه و سیستم اقتصادی متصل نیست، بیان کرد: ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی مربوط به ساختار غلط است که دانش و  سامانه فراهم شده، اما سیستم گمرک به این سامانه وصل نیست که باید حل شود.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه سفیران ایران در کشور‌های اروپایی و شرقی باید این تئوری دیپلماسی را داشته باشند؛ افزود: سفیر باید مدیریت بازار اقتصادی جهانی و اقتصاد بین‌المللی را داشته باشند.

وی ضمن انتقاد به تأخیر در صدور حکم و اجرای احکام قضائی ابراز داشت: در مورد یک سرقت مسلحانه از منزل در دزفول، مشکلات بسیاری ایجاد شد، ولی با وجود دستگیری سارقان حکم صادر نشده است و رییس کل دادگستری خوزستان باید در این خصوص  پاسخگو باشد.

خطیب نمازجمعه دزفول در پایان با اشاره به افزایش سرقت‌ها در دزفول گفت: با وجود تلاش شبانه روزی جهادگران نیروی انتظامی جرایم بسیار است و قضات باید حکم خدا را اجرا کنند./۹۴۵۴/

ارسال نظرات