۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۳۸۹۹
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، امیرعلی عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این جشنواره در سه بخش برگزار شد که نخستین بخش آن با عنوان بخش حرفه ای در موضوع هایی از جمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری بود.

وی بیان کرد: بخش دوم جشنواره بخش موضوعی نام دارد که در موضوع هایی همچون عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و مسجد رکن محله محوری ترتیب یافت.

عموزاده بخش سوم را ویژه رسانه‌های حوزه دین عنوان کرد و افزود: در این بخش به انتخاب هیات داوران از تعدادی از قدیمی ترین و فعال ترین مطبوعات حوزه دین که اثرگذاری بالایی دارند تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به این که نزدیک به ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: از صاحبان آثار برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، شهریورماه سال گذشته اعلام فراخوان شد که علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند.

ارسال نظرات