۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۱۴۱۴۷

از کتاب «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم» در کاشان رونمایی شد

از کتاب «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم» در کاشان رونمایی شد
اصفهان – از کتاب کودک با محوریت نهج البلاغه و با عنوان «کتاب نگو نقل و نبات آوردیم» توسط مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در مراسم رونمایی از کتاب «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم»، گفت: انتشار این کتاب در آستانه عید غدیر خم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال است مربیان مؤسسه امیرالمومنین(ع) حکمت‌های نهج البلاغه را برای کودکان تدریس می‌کنند، افزود: حکمت‌های ذکر شده در این کتاب، تنها بخشی از ۴۰ حکمت آموزشی مربیان این مؤسسه است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به برخی تفسیر‌های نادرست مبنی بر اینکه بزرگسالان و متخصصین دینی مخاطبین نهج البلاغه هستند، گفت: چراغ راه ما نامه ۳۱ این کتاب شریف از امام علی(ع) خطاب به فرزند خود امام حسن(ع) است که می‌فرماید، وجود نوجوانان زمین بایری است که هر چه در آن بکاری می‌روید.

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان ادامه داد: کتاب «کتاب نگو، نقل و نبات آوردیم» که در یکهزار نسخه منتشر می‌شود سراینده اشعار آن شاعر مشهور کشور مهری ماهوتی است.

لازم به ذکر است، رونمایی این اثر همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات «ابرک و اول شخص خوش بخت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه درکاشان، مسؤولان کاشان و آران و بیدگل در تالارشهر پایتخت نهج البلاغه برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات