۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۱۴۳۱۴
امام جمعه ملبورن استرالیا:

دست نجس اسرائیل به خون مظلومان فلسطین آغشته است

دست نجس اسرائیل به خون مظلومان فلسطین آغشته است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در جمع تجمع کنندگان ضد صهیونیستی در شهر ملبورن استرالیا گفت: دست نجس اسرائیل به خون مظلومان فلسطین آغشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا در جمع تجمع کنندگان ضد صهیونیستی در ملبورن گفت: نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد به وعده‌های خود برای کمک به ملت فلسطین و آزادی قدس شریف عمل کنند.

این روحانی استرالیایی با ابراز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیان داشت: جهان بیدار شود و جلوی جنایت های ستمگران اسرائیلی که دست نجس آنان از چند دهه گذشته به خون فلسطینیان بی دفاع آغشته است، بگیرد.

وی افزود: تداوم اشغالگری‌های اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی نامشروع و مغایر با قوانین بین المللی است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین وحیدی با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران و حامی بزرگ فلسطین امام خمینی رحمه الله علیه، ابراز داشت: امام راحل(ره) جمعه آخر ماه رمضان المبارک را به عنوان روز جهانی قدس مقرر کردند و اکنون این روز جهانی، به یک میراث مشترک میان مسلمانان جهان تبدیل شده است و باعث شده تا جبهه حامیان فلسطین مستحکم تر و قوی تر شده است.

این روحانی استرالیایی در این اجتماع ضد رژیم غاصب صهیونیستی با سردادن شعارهای ضد اسرائیلی، از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران قویا حمایت کردند‌./988/

دست نجس اسرائیل به خون مظلومان فلسطین آغشته است

 

ارسال نظرات