۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۱۴۵۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان خبر داد؛

مشارکت ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در امر قربانی

مشارکت ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در امر قربانی
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: گروه‌های جهادی ۱۷۳ راس دام سبک و ۱۳ راس دام سنگین برای قربانی در عید قربان آماده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران با عرض تبریک عید سعید قربان با اشاره به مشارکت ۵۷ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در امر قربانی گفت: با مشارکت‌های مردمی، خیرین و قرارگاه‌های جهادی دام‌های سبک و سنگین تهیه و برای قربانی عید سعید قربان در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و مشارکت‌های مردمی و گروه‌های جهادی ۱۷۳ راس گوسفند به عنوان دام سبک، ۴ راس گاو و ۹ راس شتر به عنوان دام سنگین ویژه قربانی تهیه شد.

سرهنگ اکبری ارزش ریالی دام‌های سبک را بالغ بر ۸۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی دام سنگین شتر ۶۱۰ میلیون تومان و دام سنگین گاو ۲۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی ارزش ریالی دام‌های تهیه شده را بالغ بر یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این مقدار ۸۸۵ میلیون تومان دام‌های سبک، ۶۱۰ میلیون تومان دام سنگین شتر و ۲۲۰ میلیون تومان دام سنگین گاو است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کاشان با اشاره به اینکه قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان در عید سعید قربان اقدام به تهیه قربانی کردند، یادآور شد: دام‌های تهیه شده پس از قربانی بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات