۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۱۳۶۹۶
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

جهل و نادانی، ریشه همه منکرات جامعه است

جهل و نادانی، ریشه همه منکرات جامعه است
اصفهان- سرهنگ اکبری جهل و نادانی را ریشه همه منکرات جامعه دانست و گفت: متأسفانه به تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه کمتر توجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری در گردهمایی نخبگان ارزشی و مسئولان گرو‌های فرهنگی و جهادی کاشان که از سوی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر کاشان در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، گفت: برای هرگونه مطالبه گری ساختار‌های قانونی حوزه معروفات جامعه را باید خوب شناخت.

وی با اشاره به اینکه برای تمامی فروع دین در کشور دارای ساختار است، افزود: ساختار‌های هر حوزه را باید هم خوب شناخت وهم خوب مطالبه کرد.

سرهنگ اکبری به ابلاغ شاخص‌های حجاب و عفاف به دستگاه‌های دولتی ازسوی دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۶ دستگاه دولتی در این رابطه وظیفه قانونی دارند.

وی در ادامه از جهل و نادانی به عنوان ریشه همه منکرات جامعه  نام برد و افزود: متأسفانه کمتر به تقویت مبانی دینی و اعتقادی درجامعه توجه شده است و برای همین است که برخی نسبت به مبانی دینی و اعتقادی آگاه نیستند.

لازم به ذکر است، گردهمایی نخبگان ارزشی و مسئولان گرو‌های فرهنگی و جهادی کاشان با هدف ارائه طرح‌های پیشنهادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برای اجرا و ارائه به مسؤولین از سوی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات