۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۱۱۱۰۱

ویژه برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در کاشان تشریح شد

ویژه برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در کاشان تشریح شد
اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) امسال در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک دهه کرامت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به تشریح ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: تمام اهداف ما در مسیر گام دوم انقلاب در راستای فرمایشات و گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و ملت ایران محکم و استوار پای کار انقلاب ایستاده است.

وی افزود: تا زمانی که اندیشه‌های امام خمینی(ره) زنده است و امید زنده است و تا زمانی که حرکت و نشاط هست و جهاد و مبارزه هست، مسیرانقلاب اسلامی نیز با شدت و قدرت تا رسیدن به ظهور ادامه خواهد داشت.

سرهنگ اکبری با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن در جهان به احتزاز درآورد، افزود: امام خمینی(ره) ملت ایران را از ظلم و ستم بیگانگان نجات داد و به آن‌ها شخصیت و خودباوری بخشید و ندای استقلال و آزادی را در سراسر جهان طنین انداز کرد و برای ملل جهان امید آفرینی کرد.

وی در ادامه به ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهرستان کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بعد ازحدود دو سال وقفه، مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های متعددی به مناسبت سالگرد امام خمینی(ره) در شهرستان کاشان تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در نخستین روز این ویژه برنامه ها، کاروان دو امدادی پیاده دانشکده امیرالمومنین سپاه اصفهان امروز بعد از ظهر از اصفهان با استقبال مردم کاشان وارد کاشان می‌شود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا و امام شهدا، عبور ازخیابان‌های سطح شهرستان کاشان و دیداربا خانواده شهدا از جمله برنامه‌های کاروان دو امدادی پیاده دانشکده امیرالمومنین سپاه اصفهان در کاشان است.

وی برگزاری مراسم‌های متعدد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و یادواره شهدا در کاشان و شهر‌های تابعه و روستای آزران، اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس از کاشان در قالب کاروان‌های میثاق با ولایت به مرقد مطهر امام خمینی و تجدید میثاق با امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، برگزاری مراسم سالگرد شهید ۱۵ خرداد سال ۴۲ و تنها شهید ۱۵ خرداد سال ۴۲ استان اصفهان علی محمد غدیرزاده در پارک شهید غدیرزاده را از مهمترین برنامه‌های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات