۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۱۴۳۸۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان خبر داد؛

اعزام ۵۰۰ نفر از کاشان به مناطق عملیاتی غرب در قالب کاروان راهیان نور

اعزام ۵۰۰ نفر از کاشان به مناطق عملیاتی غرب در قالب کاروان راهیان نور
اصفهان - سرهنگ اکبری از اعزام ۵۰۰ نفر از شهرستان کاشان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: پانصد نفر از نوجوانان و جوانان و خانواده‌های کاشانی با ۱۰ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور از کاشان به به استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: دومین مرحله از سفر راهیان نور از کاشان به مناطق عملیاتی غرب از ۱۶ تیر با اعزام نخستین دستگاه اتوبوس از طاهرآباد آغازشد و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در مرحله نخست سفر‌های راهیان نور ۲ هزار نفر با بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس در ایام نوروز امسال از کاشان به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ اکبری افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با هدف تحکیم ارزش‌ها در آینده انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ حماسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اردو‌های راهیان نور سفری معنوی و عملیات بزرگ فرهنگی برای معرفت افزایی و بصیرت گری آینده سازان کشور بویژه در مناطق عملیاتی غرب کشور است که شهدای آن از مظلومیت خاصی برخوردار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: رزمندگان کاشانی از جمله شهید محمود خادمی و علی تبار نقش بسیار زیادی درعملیات‌های مناطق جنگی در مناطق بانه، پاوه، کردستان، کرمانشاه و ایلام داشتند و از بنیانگذاران لشکر امیرالمومنین(ع) در استان ایلام و از فرمانده‌های سپاه بانه بودند.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: امروز رسالت ما در جبهه گسترده فرهنگی و ناملایمات ناشی ازآن، نهادینه کردن فرهنگ انسان ساز دوران دفاع مقدس و ترویج شعائر ناب اسلامی به ویژه حماسه ایثار و شهادت برای نسل حاضر و آینده کشور است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات