۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۱۴۸۲۲
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

دشمن درصدد ایجاد تنفر نسبت به حجاب و عفاف است

دشمن درصدد ایجاد تنفر نسبت به حجاب و عفاف است
اصفهان – آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به اینکه از نگاه قرآن مخالفت با حجاب، مخالفت با قرآن است، گفت: در قرآن و روایات به حجاب سفارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جشن خانوادگی حامیان حجاب که در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان برگزار شد، گفت: امروز همه تلاش دشمن برای بیزاری بانوان از پوشش و حجاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در دینداری برخی که منکر حجاب اسلامی هستند باید شک کرد، افزود: در قرآن و روایات به حجاب سفارش شده است.

به گفته وی علاوه بر زنان، مردان نیز باید حجاب داشته باشند و در اسلام حجاب برای مردان نیز سفارش شده است.

آیت الله طباطبائی نژاد گفت: اسلام همانگونه که به زنان سفارش کرده چشم خود را از نامحرم بپوشانند و دامن خود را پاک نگه دارند، به مردان نیز سفارش کرده چشم خود را کنترل کنند و پاک نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید، چشمی که از نامحرم پوشانیده شود صاحب چشم به درجات و مقامات والایی می‌رسد.

وی افزود: کسی که امیر بر نفس خود نباشد و آن را رها کرده باشد هر نگاه او به نامحرم یک تیر از تیر‌های زهرآلود شیطان است و کسی که امیر بر نفس خودش باشد و چشم خود را کنترل کند حلاوت و شیرینی ایمان به او چشانیده خواهد شد.

آیت الله طباطبائی نژاد از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) به عنوان بهترین الگو برای بانوان مسلمان و مومن نام برد و ابراز داشت: از نگاه قرآن مخالفت با حجاب، مخالفت با قرآن و پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه دراصفهان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است تا زنان مسلمان را از چادر و حجاب بیزار و متنفر کند، افزود: زنان بد حجاب و بی حجاب خواسته و ناخواسته در راستای نابودی اسلام گام برمی دارند.

آیت الله طباطبائی نژاد با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام به دنبال ترویج بی دینی در جامعه هستند، اظهار داشت: دشمنان اسلام برای سلطه بر جهان به دنبال گرفتن دین و ایمان مؤمنان است.

لازم به ذکر است، جشن بزرگ خانوادگی حامیان حجاب از سوی ستاد گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب شهرستان کاشان عصر چهارشنبه ۲۲ تیر ماه در ورزشگاه شهید ناصرفکری کاشان برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم که در هفته حجاب و عفاف و با حضور آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد، از حرمت سادات متولی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و پایگاه خبری پیام کاشان به عنوان بانوی عفیف و موفق اجتماعی در حوزه رسانه با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات